پیام تسلیت رئیس شورای عالی استان‌ها در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
سروری

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در پیامی با محکومیت حادثه تلخ تروریستی امروز کرمان، شهادت جمعی از هموطنانمان را در این حادثه، تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، متن پیام بدین شرح است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

خبر شهادت بیش از یکصد نفر از هموطنان عزیزمان در چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط تروریست‌های استکبار جهانی، ایران اسلامی را در ماتم و اندوه فرو برد. 

 

کشتن انسان‌های بی سلاح که به عشق قهرمانشان‌ در کرمان حاضر شده بودند توسط تروریست‌های بزدل و مزدور که اذناب استکبار هستند، بار دیگر قساوت دشمنان مردم ایران و جمهوری اسلامی را ثابت کرد و نشان داد، این جانیان از زائران حاج قاسم هم می‌هراسند.

 

 

دشمنان این ملت و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی، چنان کینه‌ای از سردار عزیز ما، حاج قاسم سلیمانی دارند که از برگزاری مراسم سالگرد او نیز واهمه دارند. از سوی دیگر انتقام شکست‌های پی در پی خود در منطقه را از انسان‌های بی‌سلاح می‌گیرند اما بعد از این همه جنایت و خباثت، هنوز نمی‌دانند که ملت رشید ما نه تنها از آرمان‌های خود دست نمی‌کشند بلکه استوارتر و مطمئن‌تر به مسیر خود ادامه می‌دهند.

 

از نیروهای نظامی و امنیتی انتظار می‌رود با برخورد قاطعانه و شناسایی هر چه سریع‌تر ریشه‌های خبیث این ناپاکان، مرهمی بر دل‌های داغدار بگذارند و دشمن فرومایه و حقیر هم بداند که به آخر خط رسیده و با این اقدامات، مرگ خود را جلو می‌اندازد.

 

اینجانب با قلبی پردرد و با اندوهی بسیار، این حادثه تلخ را خدمت حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و خانواده‌های گران‌قدر شهدا، تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحان از خداوند متعال طلب بهبودی و سلامتی دارم. ان‌شاءالله، روح شهدای عزیز ما با روح حاج قاسم سلیمانی و شهدای اسلام، محشور باشد.

 

پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

 

 

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی