نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها: تقدیر از فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان فامنین/ اکثر راه‌های روستایی همدان، وضعیت مناسبی ندارد
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
سهرابی

سهرابی گفت: اکثر راه‌های روستایی همدان، وضعیت مناسبی ندارد و ایمن نیستند، روشنایی مناسبی ندارد و باریک هستند و از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهم تا با اختصاص بودجه مناسب، این جاده‌ها را بهسازی کند.

رضا سهرابی نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه باید از مسئولانی که کار می‌کنند و مردم از آن‌ها راضی هستند، تشکر کرد، گفت: فرماندار شهرستان فامنین آقای سید روح‌الله حسینی و بخشدار مرکزی آقای ربانی ارشد از جمله این مسئولانند.

وی افزود: این دو عزیز از مدیران جهادی و فعال فامنین محسوب می‌شوند که مردم از آن‌ها بسیار راضی بوده و با حضور میدانی و سرکشی در روستاها، مشکلات مردم را رسیدگی می‌کنند.

عضو شورای عالی استان‌ها در بخش دیگری از این گفت‌وگو، اظهار داشت: کشاورزان استان همدان که محصول سیب‌زمینی کشت می‌کنند، به شدت متضرر شده‌اند و از پس هزینه‌های خود بر نمی‌آیند.

سهرابی ادامه داد: هزینه تمام شده یک کیلو سیب زمینی حدود ۹ هزار تومان است و این در حالی است که فعلا سیب‌زمینی‌ها، مشتری ندارد و اگر هم باشد، نهایتا کیلویی ۸ هزار تومان می‌خرد. از دولت و وزارت جهاد کشاورزی، تقاضا دارم، با خرید این سیب‌زمینی‌ها، به داد کشاورزان همدان برسد.

نماینده استان همدان در شورای عالی استان‌ها در پایان از وضعیت راه‌های روستایی استان همدان و شهرستان فامنین گلایه کرد و خاطرنشان ساخت: در این زمینه با معاون وزیر راه و شهرسازی نامه‌نگاری شده است اما اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی در پایان، تصریح کرد: اکثر راه‌های روستایی همدان، وضعیت مناسبی ندارد و ایمن نیستند، روشنایی مناسبی ندارد و باریک هستند و از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهم تا با اختصاص بودجه مناسب، این جاده‌ها را بهسازی کند.

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی