نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها: کرمان، آماده استقبال از زائران مزار سردار سلیمانی
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
عباس زاده

عباس زاده گفت: استان کرمان آمادگی کامل را دارد اما امکانات استان محدود است و نیاز به کمک‌های سطح ملی داریم تا بتوانیم با احداث زائرسراها و افزایش امکانات، شرایط بهتری را برای زائران مزار حاج قاسم سلیمانی، رقم بزنیم.

علیرضا عباس‌زاده نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به شهادت سردار شهید سید رضی موسوی، گفت: شهادت این سردار والامقام جبهه مقاومت و یار و همرزم حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می‌کنم و قطعا انتقام سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: استان کرمان، آماده استقبال و پذیرایی از زائران عزیز از سرتاسر کشور است و تمام سازمان‌ها و ادارات در آماده‌باش هستند و مهمانسراها و سالن‌های ورزشی و مساجد و تکایا در اختیار مهمانان عزیز و زائران قرار دارند.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: هدف ما این است که زائران عزیز در بهترین شرایط اسکان داده شوند و پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به سال گذشته، ۳۰ درصد افزایش زائر داشته باشیم.

وی افزود: استان کرمان آمادگی کامل را دارد اما امکانات استان محدود است و نیاز به کمک‌های سطح ملی داریم تا بتوانیم با احداث زائرسراها و افزایش امکانات، شرایط بهتری را برای زائران مزار حاج قاسم سلیمانی، رقم بزنیم و قطعا امکانات باید بسیار بهتر و بیشتر باشد تا شرمنده مردم نشویم.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی