نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها: جاده‌های بین روستایی شهرستان نرماشیر نیاز به بهسازی دارند
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
عباس زاده

عباس‌زاده گفت: بین روستاهای نرماشیر فاصله یک و نیم کیلومتر تا دو کیلومتر است که سال‌ها پیش آسفالت شده اما اکنون با گذر زمان تخریب شده و نیاز به مرمت و بهسازی دارد اما اعتبارات کافی برای این مسئله وجود ندارد.

علیرضا عباس‌زاده نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده‌های بین روستایی شهرستان نرماشیر، گفت: بیش از ۸۶ درصد جمعیت نرماشیر در روستاها زندگی می‌کنند و با توجه به اینکه اکثر روستاها دارای جمعیت ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ نفر هستند و قدمت فراوانی دارند، وضعیت جاده‌ها چندان مساعد نیست.

وی افزود: بین روستاها فاصله یک و نیم کیلومتر تا دو کیلومتر است که سال‌ها پیش آسفالت شده اما اکنون با گذر زمان تخریب شده و نیاز به مرمت و بهسازی دارد اما اعتبارات کافی برای این مسئله وجود ندارد.

عضو شورای عالی استان‌ها ادامه داد: قیر رایگان نیز به این جاده‌ها تعلق نمی‌گیرد چرا که خارج روستا هستند و قیر برای مصرف در درون روستاها است و از سوی دیگر دهیاری‌ها نیز تنها می‌توانند در درون روستا هزینه کنند و در غیر اینصورت باید جوابگو نهادهای ذی‌ربط باشند.

عباس‌زاده در پایان اظهار داشت: متأسفانه اداره راهداری در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهد و این در حالی است که جاده‌های بین روستایی نرماشیر به شدت تخریب شده و رفت و آمد مردم محلی را دچار دردسر کرده است به نحوی که رانندگی در آن، باعث خسارت به وسایل نقلیه می‌شود. امیدوارم اداره کل راهداری استان کرمان تدبیری بیندیشد و با جذب اعتبار لازم، این جاده‌ها رو بهسازی کند.

 

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی