سخنگوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها: کلیات 3 طرح کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها تصویب شد
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کمیسیون فرهنگی

محمدی با بیان اینکه 4 طرح در دستور کار کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها بود گفت: در نهایت کلیات 3 طرح مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت.

بهار علی محمدی نماینده استان آذربایجان غربی و سخنگوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه 4 طرح در دستور کار کمیسیون بود که 3 مورد از آن به تصویب رسید.

وی افزود: «تشکیل کمیته‌ها و مجامع ملی ذیل شورای عالی استان‌ها» اولین طرح در دستور کار بود که با تغییرات و افزودن 3 بند تصویب شد.

محمدی ادامه داد: اعضای کمیسیون معتقد بودند که عضو و رئیس کمیسیون مربوطه در شورای استان به عنوان عضو در کمیته مربوطه باشند و مقرر شد دبیرخانه کمیته باید به جای گردش در شهرستان‌ها در دبیرخانه شورای عالی استان‌ها مستقر شود و همچنین مقرر شد مدت عضویت در این کمیته‌ها از دوسال به یک سال کاهش یابد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها توضیح داد: «اصلاح ماده (92) قانون شهرداری و الحاق یک تبصره به آن» و «الحاق دو تبصره ذیل ماده 32 قانون توزیع عادلانه آب و الحاق4 دو بند ذیل قانون تثبیت آب‌بهای زراعی» دیگر طرح‌های در دستورکار بود که کلیات آن‌ها تصویب شد.

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: «بررسی الگوی پیشنهادی برای ساختار و شرح وظایف تفصیلی دبیرخانه شوراهای اسلامی» آخرین طرحی بود که بررسی شد و به دلیل نبود جزئیات دقیق این طرح رد شد.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی