رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها: طرح کنترل فرونشست زمین و کاهش اثرات آن آماده ارسال به مجلس است
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کمیسیون عمران

آقامیری با اشاره به بررسی طرح کنترل فرونشست زمین و کاهش اثرات آن در جلسه امروز (چهارشنه) کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: ایرادات گرفته شده به این طرح از سوی مجلس برطرف شد و این طرح آماده ارسال به مجلس است.

سید محمد آقامیری رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها گفت: طرح کنترل فرونشست زمین و کاهش اثرات آن به عنوان نخستین طرح در جلسه امروز کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها ‌‎‌مورد بحث و برررسی قرار گرفت. این طرح در اجلاس چهاردهم به تصویب صحن شورای عالی استان‌ها رسیده و برای تبدیل شدن به قانون به مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود.

وی افزود: طرح مذکور پس از بررسی در مجلس برای رفع ایرادات گرفته شده به شورای عالی استان‌ها بازگردانده شد. از این رو جلسه امروز با حضور اعضای کارگروه طرح فرونشست زمین و همچنین عبدالرضا سعادت میر قدیم مدیر کل سازمان نقشه برداری زمینی و بنیادی و محمد رضایی دبیر کمیته مدیریت بحران سازمان نقشه برداری کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایرادات گرفته شده رفع شد.

آقامیری اضافه کرد: طرح اصلاح آیین نامه اجرایی ماده 2 قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها از دیگر دستور جلسات این کمیسیون بود که ماده 7 این طرح اصلاح شد و کلیات این طرح اصلاحاتی تصویب شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی