پیام تبریک رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت دهه کرامت
يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
سروری

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها به مناسبت دهه کرامت پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَ رَزَقْنَا هُمْ مِنَ الطَّیِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَیٰ کَثِیرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِیلًا»

اول ذیقعده آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز تجلیل و تکریم از دختران ایران اسلامی، ششم ذیقعده سالروز تجلیل از مقام شامخ سیدالسادات الاعاظم حضرت احمد بن موسی الکاظم “شاهچراغ” علیه السلام و یازدهم ذیعقده میلاد فرخنده هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت، «حضرت امام علی بن موسی الرضا ع »است.

در این دهه، عطر شمیم رضوی، فاطمی و احمدی در کشور، می‌پیچد و فرصتی ناب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و تکریم مقام ولایت فراهم و زمان مناسبی برای نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های دینی را فراهم می آورد.

 نامگذاری چنین روزهایی در تقویم رسمی ایران اسلامی فرصت مناسبی برای شناخت شخصیتهای گرانقدر شیعی به عنوان اسوه‌های کامل اخلاق و اخلاص است.

دهه کرامت، تجلی روز‌هایی از جشن نور و معنویت، تداعی کننده رحمت و کرامت خاص پروردگار متعال است که وجود این سه منشأ نور را در سرزمینمان مایه برکت و معنویت قرار داده وحقیقتا این ایام را باید تبریک گفت. وجود مرقد مطهر حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در ایران عزیزمان، موجب شده تا ايران اسلامي از بركات اين بزرگواران همواره بهره‌مند شود، به گونه‌ای که معنويت حضرت ثامن الحجج (ع) و خواهر و برادر ايشان سراسر سرزمينمان را فراگرفته است.

اینجانب دهه کرامت و میلاد شمس الشموس، امام مهربانی‌ها، امام رضا(ع) را به ساحت مولایمان امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله) و مراجع عظام تقلید و نیز به عموم ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت و شادباش عرض می‌کنم.

پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی