نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها: قیمت‌ها در طول سال چندین بار افزایش پیدا می‌کند/ ما نماینده مردم هستیم، باید به داد مردم برسیم
دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
محمدرضا فلاح

فلاح گفت: ما نماینده مردم هستیم و در کف شهر با مردم در ارتباط هستیم. گلایه و شکایت‌های مردم را می‌شنویم، باید به داد مردم برسیم. متأسفانه می‌بینیم که برخی قیمت‌ها در طول سال چندین بار افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، محمدرضا فلاح در نطق میان دستور هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هر سال شعاری را برای سال تعیین می‌کنند که تنها یک شعار نیست بلکه ریل گذاری برای کشور است، آحاد مردم و مسئولان به سمت و سوی این شعار حرکت داده می‌شوند و این دور اندیشی ایشان را می‌رساند که توجه مردم و مسئولان را به یک نقیصه مهم در کشور جلب می‌کنند. امسال نیز مهار تورم و رشد تولید را مطرح کردند و راه و مسیر را در سال جاری به ما نشان دادند.

 

مدیران و افراد غیردولتی در ایجاد تورم از یکدیگر سبقت گرفته‌اند

وی با بیان اینکه از ابتدای سال مدیران و مسئولان و بعضا افراد غیردولتی در رشد تورم از یکدیگر سبقت گرفته‌اند، گفت: هر سال بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش تورم داشتیم اما امسال می‌بینیم که بسیاری از اقلام روزمره مصرفی مردم بیش از ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده است، این موضوع مردم را نگران می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که به دستور رهبر انقلاب عمل نمی‌کنند از دشمنان داخلی و خارجی کشور بدتر هستند و بیشتر به نظام ضربه می‌زنند. مهار تورم یعنی تلاش کنیم تورم ایجاد نشود اما وقتی خود ما قیمت‌ها را چندین برابر افزایش می‌دهیم چه چیزی را می‌رساند؟!

 

افزایش قیمت برخی کالاها و اقلام تا ۴۵ درصد

وی ادامه داد: آیا حقوق کارگران و کارمندان به همین میزان افزایش پیدا کرده است؟ آیا درآمد به همین میزان افزایش یافته؟ بین ۱۰ تا ۲۰ درصد حقوق کارکنان افزایش یافته اما در بسیاری از کالاها و اقلام بیش از ۴۵ درصد افزایش قیمت را شاهد هستیم.

فلاح بیان داشت: وقتی رهبر معظم انقلاب اشاره می‌کنند که تورم باید مهار شود باید توجه کنیم. ما نماینده مردم هستیم و در کف شهر با مردم در ارتباط هستیم. گلایه و شکایت‌های مردم را می‌شنویم، باید به داد مردم برسیم. متأسفانه می‌بینیم که برخی قیمت‌ها در طول سال چندین بار افزایش پیدا می‌کند.

 

اعتبار ما مردم است، باید رضایت آن‌ها را جلب کنیم

وی تصریح کرد: اعتبار ما از مردم است و باید به فکر شهروندان ضعیف باشیم. آن‌هایی که در راهپیمایی‌ها و انتخابات حضور پیدا می‌کنند. عموم مدیران و مسئولان باید تلاش کنند رضایت مردم را در جامعه فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیشترین میزان پاسخگویی و خدمت به مردم را انجام می‌دهند، گفت: باید تلاش کنیم طبق دستور و مسیری که رهبر انقلاب مشخص کردند حرکت کنیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی