نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها: تقاطع روستای صحرارود فسا، مردم را به کام مرگ می کشاند/ هر چه سریع تر در این منطقه، زیرگذر احداث شود
يکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
رحیمی

رحیمی گفت: از آنجا که ورودی روستای صحرارود در مسیر جاده اصلی قرار دارد، مردم محلی باید از عرض این مسیر خطرناک با وسیله نقلیه خود عبور کنند که این امر موجب تصادفات بسیاری می‌شود و هموطنانی را تاکنون از ما گرفته است و قطعاً احداث زیرگذر می‌تواند، به این وضعیت خطرناک و حادثه‌آفرین پایان دهد.

محمدکاظم رحیمی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به وقوع تصادفات رانندگی مرگبار در جاده‌های فارس، گفت: با توجه به موقعیت جاده فسا _ جهرم که یکی از مسیرهای اصلی عبور و مرور به استان هرمزگان و بندرعباس است، وضعیت نامناسب این جاده در این محور باعث وقوع حوادث و سوانح جاده ای و فوت مسافران در این منطقه شده است.

وی افزود: یکی از حادثه‌خیزترین نقاط این جاده که به دوراهی مرگ معروف شده است، تقاطع روستای صحرارود فسا است که کنار جاده اصلی فسا - جهرم قرار دارد و متأسفانه خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده و افرادی را به کام مرگ کشانده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: همین چند روز پیش نیز دو جوان در این نقطه حادثه‌خیز کشته شدند و قبل از سال جدید نیز پدری همراه با دختر خردسالش قربانی این جاده شده بودند.

رحیمی اظهار کرد: احداث زیرگذر مطالبه قدیمی و همیشگی اهالی روستای صحرارود فسا بوده است که متاسفانه تاکنون به آن جامه عمل پوشانده نشده و اتفاق خاصی رخ نداده است.

نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها بیان داشت: از آنجا که ورودی روستای صحرارود در مسیر جاده اصلی قرار دارد، مردم محلی باید از عرض این مسیر خطرناک با وسیله نقلیه خود عبور کنند که این امر موجب تصادفات بسیاری می‌شود و هموطنانی را تاکنون از ما گرفته است و قطعاً احداث زیرگذر می‌تواند، به این وضعیت خطرناک و حادثه‌آفرین پایان دهد.

رحیمی در پایان از مسئولان استانی و وزارت راه و شهرسازی درخواست کرد تا هر چه زودتر چاره‌ای برای این تقاطع بیندیشند و با احداث زیرگذر، از وقوع حوادث تلخ مشابه جلوگیری کنند.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی