نماینده استان لرستان در شورای عالی استان ها: اعضای شوراها، می‌توانند مشاوران خوبی برای استانداران، فرمانداران و بخشداران باشند
يکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
میربراتی

میربراتی گفت: اعضای شوراها به دلیل آنکه از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مردم قرار دارند، می‌توانند مشاوران خوبی برای استانداران، فرمانداران و بخشداران باشند و از تجربه‌های ارزنده شوراها به عنوان مشاور خود استفاده کنند.

سید عزیزاله میربراتی نماینده استان لرستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با تبریک هفته شوراها، گفت: اعضای شوراهای شهر و روستا به صورت شبانه روزی و بدون منت در جهت حل مشکلات مردم کار می‌کنند، چون خود را از مردم می‌دانند.

وی افزود: اعضای شوراها به دلیل آنکه از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مردم قرار دارند، می‌توانند مشاوران خوبی برای استانداران، فرمانداران و بخشداران باشند و از تجربه‌های ارزنده شوراها به عنوان مشاور خود استفاده کنند.

عضو شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: هر کدام از اعضای شوراها که سابقه چندین دوره حضور در شورای روستا، بخش، شهر، شهرستان ، استان و یا شورای عالی استان‌ها را دارند، تجربه‌های خوبی در زمینه مدریت شهر و روستا دارند که می‌شود از این تجارب در راستای پیشرفت جامعه استفاده نمود.

میربراتی تصریح کرد: شوراها می‌توانند بازوان توانمندی باشند که در راه خدمت‌رسانی هرچه بهتر دولت به مردم از تجارب ارزنده‌ این عزیزان استفاده شود.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: در قانون اساسي و فصل هفتم آن به شوراها و اهمیت و جایگاه این نهاد مردمی اشاره شده است و از آن‌ها به عنوان ارکان اصلی در مدیریت تصمیم‌گیری شهر و روستا یاد شده است که باید زمینه اجرای کامل این خواسته‌های قانون اساسی از شوراها، به منصه ظهور برسد.

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی