نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: چرا در سال مهار تورم، قیمت کارخانه ای خودرو اینگونه افزایش پیدا کرده است؟
سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
خارایی

خارایی گفت: ر سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، شاهد افزایش سرسام‌آور قیمت کارخانه خودرو هستیم که این امر نگرانی مردم به خصوص آن‌ها که سال گذشته خودرو ثبت‌نام کرده‌اند را در پی داشته و با این قیمت‌ها دیگر نمی‌توانند هزینه خرید خودرو را بدهند.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه رمضان و ‌شب‌های قدر، گفت: از مردم شریف و غیور ایران اسلامی دعوت می‌کنم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و بار دیگر ثابت کنند، فلسطین تنها نیست و رژیم صهیونسیتی را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر کنند.

وی با اشاره به موضوع حجاب، اظهار داشت: از مجلس، دولت، قوه قضائیه و نیروی انتظامی می‌خواهم تا به صورت جدی با پدیده بی‌حجابی و دهن‌کجی به باورهای دینی و عقیدتی مردم، برخورد کنند چرا که اکنون استکبار و دشمنان از این موضوع برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال استفاده هستند و لازم است از تمام ابزارهای قانونی برای مهار این موضوع استفاده شود.

عضو شورای عالی استان‌ها در ادامه خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، شاهد افزایش سرسام‌آور قیمت کارخانه خودرو هستیم که این امر نگرانی مردم به خصوص آن‌ها که سال گذشته خودرو ثبت‌نام کرده‌اند را در پی داشته و با این قیمت‌ها دیگر نمی‌توانند هزینه خرید خودرو را بدهند. چرا عده‌ای بر خلاف شعار و خواسته رهبری حرکت می‌کنند؟ شورای رقابت عملا در حال اختلال است و این افزایش قیمت نه به نفع مردم است و نه نظام.

خارایی افزود: ناکارآمدی برخی مدیران دولت باعث شده علی‌رغم تلاش‌های مجموعه دولت، ذهنیت مردم عوض شود و لازم است مدیران ناکارآمد تغییر پیدا کنند.

وی در پایان با تشکر از مرزبانان غیرتمند کشور که در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه در حال حراست از مرزها هستند، گفت: از قوه قضائیه می‌خواهم تا در شهر چاه‌داد خدا دادگاه عمومی ایجاد کند و از دولت و وزارت جهاد کشاورزی نیز درخواست دارم مطالبات گندمکاران و کامیونداران را به موقع پرداخت نمایند.

 

پایان پیام/

شبکه های اجتماعی