نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها تأکید کرد: لزوم توجه به سرمایه‌گذاری در بندرعباس برای تحقق شعار سال
يکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
جراره

جراره گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند تا شاهد تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید»، رونق و توسعه شهر و تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، فاطمه جراره نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای شهر بندعباس، با تبریک آغاز سال نو و فرارسیدن عید نوروز ۱۴۰۲ خورشیدی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی، شعار امسال را با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نام‌گذاری کردند که امیدواریم با هماهنگی و اطاعت از فرمایش رهبر معظم انقلاب، در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: مدیریت شهری بندرعباس در سال ۱۴۰۲ سعی دارد با خدمت‌رسانی متوازن در تمام شهر و نگاهی ویژه به مناطق کم‌برخوردار، شعار خدمت به مردم را عملیاتی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: امیدواریم با کمک خداوند و استعانت و توسل به اهل بیت (ع)، با تلاش مدیریت شهری آثار ملموس‌تری از ارائه خدمات به شهروندان در شهر بندرعباس نمایان شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با حمایت و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و هموار کردن مسیر ساخت‌وساز در شهرها، می‌تواند زمینه اجرایی شدن شعار سال رهبری را فراهم سازد، اضافه کرد: طبق تأکیدهای مقام معظم رهبری، فرهنگ‌سازی در تحقق شعار سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

جراره تصریح کرد: شعارهای رهبر معظم انقلاب همه‌ساله باعث حرکت در مسیر توسعه و رونق کشور و شهرها می‌شود که اگر مسئولان به درستی به آن عمل کنند، شاهد تحقق اهداف والای کشور، نظام جمهوری اسلامی و رونق شهرها خواهیم بود.

وی گفت: شعار امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» همچون زنجیره به هم پیوسته‌ای است که به تبیین راهی می‌پردازد که کشور ایران اسلامی در کنار برخورداری از استقلال سیاسی و نظامی، به استقلال اقتصادی نیز دست یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: تحقق شعار سال راهگشای بسیاری از مشکلات کشور به‌ویژه اشتغال جوانان، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی شهروندان است، بر همین اساس تمام مسئولان، نخبگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی باید در این زمینه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نقش مدیریت شهری در تحولات کلان کشور غیرقابل انکار است، تصریح کرد: مدیریت شهری در اجرای شعار سال می‌تواند نقش‌آفرین باشد، به همین دلیل پارلمان شهری باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرد تا با اتخاذ تدابیر لازم درخصوص ارائه بسته‌های پیشنهادی به‌گونه‌ای عمل کنند که شهر به سطح تعالی برسد.

جراره با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «از دیگر کارهای اساسی در کنار تولید، موضوع مهم سرمایه‌گذاری است که باید مسئولان دولتی و بخش خصوصی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند؛ یکی از خلاءهای جدی موضوع سرمایه‌گذاری است که باید با برنامه‌ریزی زمینه آن فراهم و انجام شود»، به ایمنا گفت: شهرداری بندرعباس باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند تا شاهد تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید»، رونق و توسعه شهر و تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی باشیم.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی