با حضور سروری و آقامیری؛ "نهضت ملاقات های مردمی مسجد محور" به صدمین ایستگاه رسید
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
نهضت ملاقات های مردمی مسجد محور

یکصدمین جلسه نهضت های مردمی مسجد محور با حضور پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها و حجت الاسلام و المسلمین آقامیری نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها در مسجد لرزاده واقع در محله کوثر منطقه ۱۲ تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، مسجد لرزاده میزبان یکصدمین نهضت ملاقات های مردمی حجت الاسلام آقامیری بود.

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری در برپایی این دیدارها، گفت: آنچه در این برنامه ها اهمیت دارد این است که شاهد هستیم که این ملاقات ها دارای نگاه اثربخش است و منجر به حل مشکلات و معضلات شهروندان می شود و شایسته است این اقدام توسط همه مسئولین در مساجد صورت پذیرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مهمترین خروجی این ملاقات ها، رفع مشکلات شهروندان است، افزود: خروجی این ملاقات ها این است که شهردار منطقه به همراه مدیران شهری بخش قابل توجهی از مشکلات مطرح شده توسط شهروندان را در همان جلسه حل و فصل می کنند و اگر هم لازم است تمهیداتی انجام شود، خواسته های شهروندان به سرعت مورد پیگیری و رسیدگی قرار می گیرد.

حجت الاسلام آقامیری نیز با تأکید بر اینکه سلسله جلسات ملاقات مردمی در مساجد در سال آتی نیز ادامه خواهد یافت، یادآور شد: از ابتدای آغاز به کار شورا در این دوره بنا را بر این گذاشتیم تا به صورت هفتگی در مسجد یک محله از مناطق ۲۲ گانه حضور یابیم و به مشکلات شهروندان به طور هدفمند رسیدگی کنیم که خوشبختانه صدمین جلسه این دیدارها همزمان با پایان سال در مسجد لرزاده برگزار شد.

وی رسیدگی به مشکلات شهروندان و کسب رضایتمندی آنها را مهمترین هدف جلسات ملاقات مردمی در مساجد عنوان کرد و افزود: چیزی بهتر از این نیست که مسئولین رو در روی مردم بنشینند و در حضور آنها مشکلاتشان را مرتفع کنند و این اقدام موجب می شود تا شهروندان طعم شیرین حضور مسئولین در میان خودشان را بچشند و این بسیار ارزشمند است.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی