نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها: ادارات را در بخش های چاه داد خدا، چاه مرید، زهکلوت و نودژ مستقر کنید
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
خارایی5

خارایی گفت: با توجه به فاصله زیاد این بخش‌ها با مرکز شهرستان، از مسئولان تقاضا دارم در استقرار ادارات این بخش‌ها جدیت بیشتری به خرج داده تا مردم دچار سختی نشوند.

خداداد خارایی نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با گرامی داشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام همواره در خط مقدم مقابله با توطئه‌های بیگانگان بوده‌اند و نشان داده‌اند فدایی مردم ایران هستند.

وی افزود: بخش چاه دادخدا از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان با نزدیک به ۲۸ هزار نفر جمعیت و بخش چاه‌مرید از توابع شهرستان کهنوج با نزدیک به ۱۲ هزار نفر جمعیت، امام جمعه ندارند و از حجت‌الاسلام علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خواستارم با توجه به فراهم بودن بستر و علاقه مردم، به صورت فوری برای این دو شهر امام جمعه فرستاده شود.

خارایی در پایان اظهار داشت: علاوه بر این موضوع در این دو بخش و نیز بخش زهکلوت رودبار جنوب و نودژ منوجان، هنوز ادارات مستقر نشده‌اند که با توجه به فاصله زیاد این بخش‌ها با مرکز شهرستان، از مسئولان تقاضا دارم در استقرار ادارات این بخش‌ها جدیت بیشتری به خرج داده تا مردم دچار سختی نشوند. از طرفی بخش چاه داد خدا نیاز مبرم به شعبه ای از بانک کشاورزی دارد که از مدیرعامل بانک کشاورزی خواستارم مساعدت لازم را در این زمینه به عمل آورند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی