نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها: آیا بسترهای استفاده از حمل و نقل عمومی را برای همه مردم در همه مناطق فراهم کرده‌ایم؟
يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
فلاح

فلاح گفت: برای تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی نیازی به صرف هزینه‌های گزاف و بیهوده نیست. مردم بسیار با فرهنگ هستند و می‌دانند استفاده از حمل و نقل عمومی هم به نفع مردم و شهر است و در جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا موثر است اما آیا ما بسترهای استفاده از حمل و نقل عمومی برای همه مردم در همه مناطق فراهم کرده‌ایم.

محمدرضا فلاح نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، گفت: برای تشویق مردم به استفاده از حمل و نقل عمومی نیازی به صرف هزینه‌های گزاف و بیهوده نیست. مردم بسیار با فرهنگ هستند و می‌دانند استفاده از حمل و نقل عمومی هم به نفع مردم و شهر است و در جهت کاهش ترافیک و آلودگی هوا موثر است اما آیا ما بسترهای استفاده از حمل و نقل عمومی برای همه مردم در همه مناطق فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: آیا مترو در همه مناطق وجود دارند؟ آیا کیفیت و کمیت خدمات اتوبوسرانی وجود دارد و آیا شهروندان بدون مشکل می‌توانند به سرعت به مقصد خود برسند. باید به این سوالات جواب داده شود. اگر بستر استفاده از حمل و نقل عمومی برای همه فراهم شود مردم از همه اقشار، قطعا از آن استفاده می‌کنند. 

عضو شورای عالی استان ها ادامه داد: شهرداری حفاری‌ها را در روزهای پایانی سال تعطیل کند و ترمیم ترانشه‌ها را انجام دهد تا مشکلاتی برای مردم و گردشگران ایجاد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: بعد از بارش رحمت الهی می‌طلبد که شهرداری نهضت آسفالت را در کوچه‌ها و معابر شروع کند تا از گرد و خاک در سطح مناطق کاسته شود.

وی افزود: پرداخت عیدی و پاداش و حقوق آخر سال قبل از روزهای پایانی سال خواسته شورای شهر اصفهان است، در ماه اسفند شهرداری خساست در پرداخت اضافه کار و تعطیل کاری برای کارکنان شهرداری نداشته باشند.

فلاح با تشکر از فعالیت‌های ستاد خدمات نوروزی گفت: اصفهان همیشه یکی از مقاصد گردشگری داخلی و خارجی بوده و ان شاء‌الله مردم ایران امسال نیز به این شهر بیابند و از زیبایی‌های این شهر لذت ببرند.



پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی