نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان ها: کاش کمی از رویکرد مثبت رئیس جمهور در تعامل با شوراها را استانداران و فرمانداران داشتند
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
عبدالله پرواز

پرواز گفت: رویکرد مثبتی که شخص رئیس‌جمهور و وزیر کشور در تعامل با شوراها دارند، قابل تقدیر است و ای کاش کمی از این رویکرد را استانداران و فرمانداران داشتند.

عبدالله پرواز نماینده استان هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با قدردانی از همراهی رئیس‌جمهور و وزیر کشور با نظام شورایی کشور، گفت: رویکرد مثبتی که شخص رئیس‌جمهور و وزیر کشور در تعامل با شوراها دارند، قابل تقدیر است و ای کاش کمی از این رویکرد را استانداران و فرمانداران داشتند.

وی افزود: وقت گرفتن از وزرا و معاونین وزرا بسیار آسان‌تر از دیدار با استانداران و فرمانداران است و وزیر محترم کشور تمهیداتی در نظر گیرد تا این رویه اصلاح شود.

عضو شورای عالی استان‌ها در مورد حریم رودخانه‌ها نیز اظهار داشت: این قانون را نمی‌توان در همه جا به طور یکسان اجرا کرد، برای مثال روستاهایی هستند با قدمت سیصد سال که از سال‌ها پیش خانه‌های خود را کنار ساحل بنا کرده‌اند و اکنون حکم به تخریب این خانه‌ها آمده است.

پرواز خاطرنشان کرد: این قانون برای اموال دولتی است نه خانه‌های قدیمی روستاییان ساحلی و امیدواریم در احکام تخلیه این منازل تجدید نظر صورت گیرد.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها در پایان خواستار پایش دقیق صنایع آلاینده شد تا آن سهمی را که باید بپردازند و مردم از آن منتفع می‌شوند را پرداخت کنند.

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی