نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور: شهرهای کوچک و شهرداری‌های کوچک را دریابید/ اعضای شورای عالی استان‌ها در شوراهای عالی کشور عضو شوند
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
احمدی زاده

نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها گفت: شهرهای کوچک و شهرداری‌های کوچک را دریابید چرا که به جهت عدم منابع پایدار و شرایط خاص اقتصادی، وضعیت متفاوتی دارند و برخی از این شهرداری‌ها حتی توانایی پرداخت حقوق هم ندارند و به فروش زمین و دریافت وام با سود زیاد روی آورده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، احمد احمدی‌زاده نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها در نشست هم‌اندیشی با مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، گفت: در اصول متعدد قانون اساسی به شوراها پرداخته شده اما بنده تأکید بر اصل ۱۰۱ و نقش شورای عالی استان‌ها در رفع تبعیض دارم.

وی خطاب به معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: محبت کنید شرایطی از سوی دولت فراهم شود تا نمایندگان شورای عالی استان‌ها در شوراهای عالی کشور مثل شورای عالی فضای مجازی، شورای عالی آب و ...که مرتبط با فلسفه تشکیل شوراها هستند، با رویکرد تقویت مشارکت مردم در فرایند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شرکت کنند.

احمدی‌زاده خاطرنشان کرد: وام‌های خرد زیر صد و دویست میلیون تومان مسکوت مانده و همکاری لازم از سوی بانک‌ها نمی‌شود که لازم است برای رفع مشکلات معیشتی مردم، شرایط اعطای این وام‌ها به مردم تسهیل شود.

عضو شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: شهرهای کوچک و شهرداری‌های کوچک را دریابید چرا که به جهت عدم منابع پایدار و شرایط خاص اقتصادی، وضعیت متفاوتی دارند و برخی از این شهرداری‌ها حتی توانایی پرداخت حقوق هم ندارند و به فروش زمین و دریافت وام با سود زیاد روی آورده‌اند.

احمدی‌زاده در ادامه، تصریح کرد: در توزیع اعتبارات مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور، توازن رعایت نمی‌شود و لازم است در این زمینه تجدیدنظر شود.

وی در پایان با تشکر از تلاش‌های دولت و سفرهای استانی رئیس‌جمهور، گفت: سرمایه‌گذاری در استان‌های محروم باید از سوی دولت تشویق و تسهیل شود تا شرایط اشتغال و اقتصاد این مناطق بهبود یابد.

 

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی