نایب رئیس شورای شهر مشهد مقدس در مراسم معارفه سرپرست شهرداری مشهد: تصمیمات سرپرست شهرداری مورد احترام و حمایت شورای شهر است
يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
موسی الرضا حاجی بگلو

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سرپرست شهرداری، تمامی اختیارات شهردار را داراست و تصمیماتی که اتخاذ می‌شود، برای شورای اسلامی شهر قابل احترام و مورد حمایت ماست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو نایب رئیس و سخنگوی شورای شهر مشهد و نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها، در مراسم معارفه سرپرست شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه یکی از مدیران با تجربه، خوشنام و با سابقه شهرداری امروز این سمت را عهده‌دار شده، اظهارکرد: شورای اسلامی شهر انتظاراتی دارد که این انتظارات باید برآورده شوند.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه شرایط فعلی شهر، شرایط مطلوبی نیست و نیازمند تلاش و فعالیت بیشتر هستیم، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقات بهتری شکل گیرد و اتفاقات مثبت و امیدبخشی در سطح شهر از مدیریت شهری شاهد باشیم.

وی افزود: سرپرست شهرداری، تمامی اختیارات شهردار را داراست و تصمیماتی که اتخاذ می‌شود، برای شورای اسلامی شهر قابل احترام و مورد حمایت ماست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به نزدیکی ایام دهه مبارک فجر و موعد تحویل لایحه بودجه سال 1402 شهرداری، تصریح کرد: تلاش مضاعفی باید در این خصوص صورت گیرد تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه وظیفه و رسالت همه ما خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است، گفت: اگر با تصمیمات سازنده و خوب شهر را مدیریت کنیم، قطعا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و عکس این مهم نیز کاملا صادق است؛ باید تصمیم‌گیری صحیح داشته باشیم تا هزینه‌ای برای دیگران نداشته باشد.

نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها، در پایان، تغییر و تحولات مدیریتی را تغییر نگاه و اعمال رویکرد جدید دانست و تاکید کرد که نباید به گذشته بازگشت.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی