نماینده استان یزد در شورای عالی استان ها خبر داد: آغاز عملیات اجرایی انتقال آب به یزد در سفر رئیس جمهور به این استان
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
حیدری

حیدری گفت: محور اصلی سفر رئیس‌جمهور آغاز عملیات اجرایی ابرپروژه انتقال آب دریا به فلات مرکزی کشور است که استان یزد نیز بخشی از این پروژه می‌باشد که با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و پس از سال‌ها انتظار آغاز خواهد شد.

حسین حیدری نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها از سفر رئیس‌جمهور به این استان خبر داد و گفت: دومین سفر دور دوم سفرهای هیئت دولت روزهای ۲۲ و ۲۳ دی ماه به یزد خواهد بود.

وی افزود: محور اصلی سفر رئیس‌جمهور آغاز عملیات اجرایی ابرپروژه انتقال آب دریا به فلات مرکزی کشور است که استان یزد نیز بخشی از این پروژه می‌باشد که با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و پس از سال‌ها انتظار آغاز خواهد شد.

عضو شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: انتقال آب به یزد همواره فصل مشترک مطالبات مردم استان بوده و در دولت‌های مختلف هم مطرح بوده اما در نهایت در دولت آیت‌الله رئیسی قرار است عملیات اجرایی آن شروع شود و ظرف ۳ سال به بهره‌برداری برسد.

حیدری خاطرنشان کرد: قرار است مصوبات این سفر، مکمل مصوبات دور اول سفر دولت باشد. تزریق اعتبار به طرح‌های گذشته و افتتاح ۱۷۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن و حضور در یکی از شهرستان‌های‌ محروم استان و دیدار و گفت‌وگو با مردم از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به یزد است.

 

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی