نماینده استان مازندران در شورای عالی استان ها: شوراباوری رئیس‌جمهور ستودنی است
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
صفرپور

صفرپور گفت: شوراباوری رئیس‌جمهور ستودنی است، اتفاقات مثبتی که در حوزه شوراها در این مدت اتفاق افتاده از جمله حضور رؤسای شورای استان و شهرستان در شورای برنامه‌ریزی استان و شورای اداری شهرستان یا نقش شورای عالی استان‌ها در تدوین برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ مسائلی بود که بقیه هم می‌گفتند اما این دولت به آن عمل کرد.

صادق صفرپور نماینده استان مازندران در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به ابلاغ دستورات هشت بندی رئیس جمهور جهت تحقق مطالبات نظام شورایی کشور، گفت: در اجلاس آبان‌ماه شورای عالی استان‌ها برای نخستین بار پس از سال‌ها رئیس‌جمهور در اجلاس عمومی شرکت کرد که این امر نشان‌دهنده نگاه ویژه آیت‌الله رئیسی به شوراها است.

وی افزود: شوراباوری رئیس‌جمهور ستودنی است، اتفاقات مثبتی که در حوزه شوراها در این مدت اتفاق افتاده از جمله حضور رؤسای شورای استان و شهرستان در شورای برنامه‌ریزی استان و شورای اداری شهرستان یا نقش شورای عالی استان‌ها در تدوین برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ مسائلی بود که بقیه هم می‌گفتند اما این دولت به آن عمل کرد.

صفرپور در پایان خاطرنشان کرد: این گشایش‌ها را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم جایگاه شوراها در دوره ششم، بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی