در حکمی از سوی رئیس شورای عالی استان‌ها: رضا علی‌پور به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شورای عالی استان‌ها منصوب شد
سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
رضا علیپور

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها، در حکمی رضا علی‌پور را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شورای عالی استان‌ها منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، در حکمی از سوی پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها، رضا علی‌پور به عنوان سرپرست معاونت توسعه  مدیریت و منابع انسانی شورای عالی استان‌ها منصوب شود‌.

در این حکم آمده است:

جناب آقای رضا علی‌پور

نظر به شایستگی و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شورای عالی استان‌ها» منصوب می‌شوید‌. انتظار می‌رود در سایه تعامل و همکاری با وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و کلیه شوراها با رعایت اصول« عدالت محوری» «روحیه انقلابی و جهادی» «مردم داری» و «فساد ستیزی» در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار«دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به عمل آورید‌.

امید است با اتکال به خداوند منان و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاءجایگاه شوراهای اسلامی منشاء تحولات، خدمات موثر و مطلوب باشید‌.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی