نماینده استان کردستان در شورای عالی استان ها: میانگین درصد بزرگراهی کردستان در رتبه آخر کشور و ۲۵ درصد کمتر از میانگین کشوری است
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
محمدخانی

محمدخانی گفت: مطابق آمار، بیش‌ترین جاده‌های خطرناک و حادثه‌خیز کشور در استان کردستان است. میانگین درصد بزرگراهی کردستان در رتبه آخر کشور و ۲۵ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

عارف محمدخانی نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به معضلات حوزه راه در استان کردستان، گفت: مطابق آمار، بیش‌ترین جاده‌های خطرناک و حادثه‌خیز کشور در این استان است.

وی افزود: میانگین درصد بزرگراهی کردستان در رتبه آخر کشور و ۲۵ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

نماینده استان کردستان در شورای عالی استان‌ها، خاطرنشان کرد: پروژه بزرگراه شمال غرب به جنوب غرب بعد از ۱۵ سال، ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در حالی که قرار بود در کنار از ۱۰ سال به بهره‌برداری برسد.

محمدخانی به پروژه راه‌آهن همدان _ سنندج نیز پرداخت و اظهار داشت: این طرح نیز پس از ۱۰ سال که شروع شده، هنوز به اتمام نرسیده است.

وی در پایان از وزارت راه و شهرسازی خواست تا طرح‌های جامع و تفصیلی برخی شهرهای استان کردستان که بیش از ۱۵ سال است، بازنگری نشده‌اند، مورد مطالعه مجدد و بازنگری قرار گیرند.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی