سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استانها: تصویب آیین‌نامه ماده ۱ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استانها
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
سلامت

محمدخانی گفت: تصویب آیین‌نامه ماده ۱ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از جمله تصمیمات امروز کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استانها بود.

عارف محمدخانی سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری و روستایی شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: تصویب آیین‌نامه ماده ۱ قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از جمله تصمیمات امروز کمیسیون بود.

وی افزود: اصلاح بند ۱۳۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کشور، پس از بحث و بررسی از سوی اعضا، مقرر شد جهت بررسی دقیق‌تر در جلسه آتی کمیسیون مورد ارزیابی قرار گیرد.

محمدخانی خاطرنشان کرد: طرح الحاق یک تبصره ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب مصوب ۱۳۶۱ نیز با اصلاحاتی مصوب شد. همچنین طرح ضوابط نحوه پیشنهاد، تصویب و رسیدگی به بودجه شوراهای اسلامی نیز با نظر اعضا و پس از اصلاحاتی به تصویب رسید.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی