نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها خبر داد: دیوار بتنی حاشیه کاروانسرای شاه عباسی سمنان برچیده شد
سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
حصیرباف

حصیرباف با اشاره به پیگیری‌های مکرر برای برچیدن دیوار بتنی حاشیه کاروانسرای عباسی گفت: این دیوار با پیگیری از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی برچیده شد و کاروانسرای شاه عباسی به عنوان یک اثر تاریخی با ارزش آزادسازی شد.

 کوروش حصیرباف نماینده استان سمنان و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای عالی استان‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره برچیده شدن دیوار بتنی اطراف کاروانسرای شاه عباسی گفت: در راستای حفاظت از میراث فرهنگی استان با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها حضور داشت مذاکره کردیم تا کاروانسرای شاه عباسی را از اداره زندان ها مستقل کند و دیوار بتنی حاشیه آن برچیده شود.

وی افزود: در تاریخ ۲۵ مرداد نامه نگاری با وزیر هم صورت گرفت و پس از آن جلساتی با دادستانی و استانداری استان سمنان و همچنین فرمانداری شهرستان سمنان و و شهرداری شهر سمنان انجام شد. 

حصیرباف ادامه داد: این پیگیری ها نهایتا منجر به صدور حکم تخریب دیوار بتنی حاشیه کاروانسرا در تاریخ ۲۱ شهریور شد. 

عضو شورای استان سمنان تصریح کرد: پس از صدور دستور تخریب دیوار کارگاه عملیاتی تشکیل شد، با مدیریت بنده در عرض ۴۸ ساعت این دیوار برچیده و طرح تعریض خیابان سعدی نیز شروع شد.

 

پایان پیام/

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی