در پیامی؛ رئیس شورای عالی استان‌ها هفته دفاع مقدس را گرامی داشت
چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
سروری

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

رهبر معظم انقلاب: «جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت، اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله‌ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه‌ی انقلاب شد.» 

هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا با مرور آن‌چه در جنگ گذشت، بیش از پیش باور داشته باشیم که با نیروی توکل به خدا و اطاعت از ولی امر و حضور مردم چه کارهای دشواری، آسان می‌شود و چه اقدامات بزرگی می‌توان انجام داد.

دفاع مقدس، محل بروز و ظهور جوانانی بود که اگر این جنگ نبود شاید هیچ‌گاه شناخته نمی‌شدند. دفاع مقدس مظهر حماسه و آرمان‌خواهی است، مظهر ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی است آن هم در برابر تمام قدرت‌های جهانی.

 دشمن گمان می‌کرد به دلیل نوپایی انقلاب اسلامی و مشکلات داخلی اوایل انقلاب کار راحتی برای آنچه مردم برایش خون‌ها داده بودند، در پیش دارد اما همین مردم با حرکتی الهی و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) نشان دادند چه عظمتی دارند و دشمن را در حسرت گندم ری نگه داشتند.

 اکنون و پس از گذشت ۴۲ سال از آغاز جنگ، ما باید حافظ خون شهدا باشیم، همانگونه که مدیون آنان هستیم. باید با تأسی از الگوهای دفاع مقدس، در عرصه خدمت به مردم و ساختن کشور، وقت را از دست ندهیم و در این مسیر دشمنان این مرز و بوم را ناامید کنیم.

 اینجانب در برابر عظمت هشت سال دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران و زنان و مردان غیوری که هشت سال در جبهه و پشت جبهه دلاورانه حضور داشتند سر تعظیم فرود می‌آورم و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برای خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیزمان، آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

خدایا، شهدای ما را با شهدای کربلا محشور کن و آن‌ها را شفیع ما در آن دنیا قرار بده، ان‌شاءالله...

پرویز سروری؛ رئیس شورای عالی استان‌ها

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی