نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها: تعامل خوب با دستگاه‌ها نقطه قوت دبیرخانه شورای عالی استان‌‌هاست
يکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
حسینی

حسینی با اشاره به فعالیت‌‌های مثبت هیئت رئیسه شورای عالی استان‌‌ها گفت: انتخاب معاونان شایسته، تعامل با دستگاه‌‌های حاکمیتی و برقراری قانون و عدالت از ویژگی‌‌های مثبت هیئت رئیسه شورای عالی استان‌هاست.

سید محمد حسینی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌‌ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌‌ها با اشاره به عملکرد دبیرخانه شورای عالی استان‌‌ها در سال اول دوره ششم شوراها گفت: دبیرخانه شورای عالی استان‌‌ها در چند ماه اخیر که از آغاز دوره ششم شوراها گذشته است تلاش کرده تا بیشترین کار لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به زحمات هیئت رئیسه سال اول دوره ششم شورای عالی استان‌‌ها گفت: در این دوره کارهای خوبی انجام شده است که قابل تقدیر است اما شاید 3 فعالیت را چشم‌گیر و قابل قبول توصیف کرد.

حسینی ادامه داد: در درجه اول نیروی انسانی ماهر است که می‌تواند سازمان را به اهداف مورد نظر خود برساند و هیئت رئیسه شورای عالی استان‌‌ها نیز با آگاهی به این مهم تلاش کرده است از نیروی انسانی خبره استفاده کند و معاونان و مدیران کاربلد و با تجربه و با نفوذ را برای پیشبرد اهداف شورای عالی استان‌‌ها جذب کرده است که به نظر من از اقدامات خوب در شورای عالی استان‌‌هاست.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌‌ها افزود: مورد مهم دیگر ایجاد هماهنگی و برقراری ارتباط مثبت میان شورای عالی استان‌‌ها سایر دستگاه‌‌ها و نهادهای دولتی و حاکمیتی است. به صورتی که افزون بر آنچه که در قانون بر عهده شورای عالی استان‌‌ها گذاشته شده است هیئت رئیسه و دبیرخانه تلاش کرده اند جلساتی را خارج از این چهارچوب برای ارتباط نمایندگان این شورا با سایر دستگاه‌‌ها فراهم کنند.

وی ادامه داد: این جلسات سبب اتفاقات مثبتی شده است و نمایندگان توانسته اند مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح کرده و بسیاری از آنها را برطرف کنند. همین ارتباط را می تواند نتیجه انتخاب درست در چینش مدیران و معاونان دانست که در قسمت اول به آن اشاره شد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: نکته دیگری که قابل توجه است برقراری عدالت و اجرای قانون است. برای مثال در حوزه پرداخت حق الجلسه اعضای شورای عالی استان‌‌ها کار خوبی انجام شد به این صورت که اعضای محترمی که در جلسات غیبت می کردند حق الجلسه آنها پرداخت نمی شد و این نشان از مدیریت صحیح و جرات انجام کارهای درست از سوی دبیرخانه و هیئت رئیسه شورای عالی استان‌‌هاست.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی