نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها: یکی از اصلی‌ترین راه های پیشرفت پیروی از بیانیه گام دوم انقلاب است
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
ساریخانی

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین راه های رسیدن به پیشرفت و توسعه پیروی از بیانیه گام دوم انقلاب است تصریح کرد: باید جلوی افراد فرصت طلب، فاسد و ناکارآمد، که به دنبال بدنام کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند گرفته شود.

سینا ساریخانی نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها و نماینده شورای عالی استان‌ها در حوزه معادن کشور با بیان اینکه خواسته مردم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است، نه اختلافات و نزاع های سياسی گفت: مسئولان باید به خواسته های مردم توجه کنند.

وی افزود: متأسفانه با  تورم افسار گسیخته‌ای مواجه هستیم، کمر مردم را خم کرده است، مردم از جهت اقتصادی در تنگنا قرار گرفته اند بنابراین همه برنامه‌ها باید برای رفع این تنگناها باشد.  لذا این شرایط باید در سایه تحول خواهی و تحول آفرینی رفع شود تا مردم از شرایطی که اکنون با آن روبرو هستند، نجات یابند و لازمه رسیدن به تحول، جهش تولید کشور است. اگر وضعیت تولید کشور بهبود یابد، زمینه برای گسترش صادرات و بازاریابی هم فراهم خواهد شد؛ البته در این میان نباید کیفیت تولیدات داخلی  را نادیده گرفت چراکه قطعاً کیفیت بالا، باعث جذب بازارهای داخلی و خارجی خواهد شد.

ساریخانی با بیان اینکه مردم مدیری متعهد، متخصص، مردمی، انقلابی، پیگیر و جهادی می‌خواهند، تصریح کرد: باید ایمان داشته باشیم که ایران در چند سال آینده از لحاظ نظامی و اقتصادی، فرهنگی و گردشگری جز برترین کشورهای جهان خواهد بود. یکی از اصلی ترین  شرط‌های موفقیت در این راه ، پیروی از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است.


نماینده استان فارس در شورای عالی استان‌ها افزود:  در بیانیه گام دوم انقلاب رسیدگی به مشکلات و مطالبات بحق مردم و استفاده درست از سرمایه نیروی انسانی سفارش شده است، در گام دوم انقلاب در عین حال که نگاهی به گذشته و مشکلات دارد، به آینده هم می‌نگرد. در این راه مسیر رسیدن به قله‌ها را هم مشخص می‌سازد. این بیانیه راه‌های طی شده را یادآوری می‌کند تا امیدزدایی رسانه‌های غربی و کنش‌گران سیاسی معاند را خنثی کند. مقام معظم رهبری در این بیانیه یادآوری می‌کنند که قله و مقصد کجاست و امید هم می‌دهند که مسیر طی‌نشده را باید طی کرد تا به قله رسید.

نماینده شورای عالی استان‌ها در حوزه معادن کشور توضیح داد: هرچه که زمان بیشتر می‌گذرد، بیشتر ابعاد موفقیت تفکر انقلاب اسلامی در مقابله با اراده دشمنان روشن می‌شود و البته این عداوتی که از دشمنان در برابر نظام اسلامی می‌بینیم ، به خاطر همین پیشروی تفکر انقلاب اسلامی است. اگر به نصایح و راهنمایی های مقام معظم رهبری عمل کنیم مطمئناً در آینده نزدیک بر بیشتر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی