نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌‌ها: خانواده جانباختگان متروپل به حق و حقوقشان می‌رسند
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
ناصری

ناصری با بیان اینکه طولانی شدن بررسی حادثه متروپل به دلیل زیاد بودن عمق فاجعه است گفت: خانواده جانباختگان نگران نباشند چراکه به حق و حقوقشان می‌رسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، محمد ناصری نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌‌ها اظهار داشت: پس از بازدید از محل ریزش ساختمان به کمیته حقیقت‌یاب و بررسی شورای عالی استان‌ها، حادثه متروپل را گزارش دادیم‌‌. برای  مسئولان مربوط هم ارسال شد‌‌. اما در خود شورای استان به دلیل عدم برگزاری جلسات هنوز گزارشی یا بحثی در این باره نشده است‌‌.

ناصری ادامه داد: تمامی مسئولانی که در  حادثه موضوع متروپل به نوعی مقصر بودند، حتی شهرداران سابق هم دستگیر، بازجویی و یا زندانی شده‌اند؛ این نشان می‌دهد مسئولان قوه قضاییه به طور جد پیگیر پرونده هستند‌‌. اما بدیهی است روند قضایی پرونده زمان‌بر است‌‌.

عضو شورای عالی استان‌‌ها با اشاره به اینکه عمق فاجعه زیاد است و همین باعث طولانی شدن زمان بررسی پرونده است، به ایلنا گفت: حتی افرادی در اهواز که چند سال پیش در آبادان شهردار بوده‌اند را بازداشت و زندانی کرده‌اند‌‌. خانواده‌های جان باختگان حادثه متروپل نگران نباشند و حتما به حق و حقوق شان خواهند رسید‌‌.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی