نماینده کوثر در شورای اسلامی استان اردبیل: نظارت ضعیف در حوزه آرد و نان به تشدید بحران دامن زده است
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کامران عباسی

نماینده کوثر در شورای اسلامی استان اردبیل گفت: نظارت ضعیف در حوزه آرد و نان به تشدید بحران در این حوزه دامن زده است.

کامران عباسی در جلسه شورای اسلامی استان اردبیل با قدردانی از تلاش مدیریت برق استان و شهرستان در پاسخگویی به مطالبات مردم اظهار کرد: برق رسانی به شهرها و روستاهای کوثر و جایگزینی کابل خودنگهدار به جای سیم های مسی با برنامه ریزی مناسب در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان کوثر دارای باغات و معروف به باغ شهر و منبع درامد بیشتر مردم شریف شهرستان از طریق باغداری هست که برای برق رسانی به باغات نیاز به مساعدت و کمک مالی دولت است تا برق رسانی به باغات باغداران را از نظر مالی در تنگتا و مضیقه قرار ندهد
نماینده کوثر در شورای اسلامی استان اردبیل اهمیت امنیت غذایی به ویژه تامین نان به عنوان قوت غالب را یادآور شد و بیان کرد: نمی توان با آب و نان و جان مردم بازی کرد و بهتر است مسئولان در این حوزه ها با تدبیری مناسب مطالبات به حق مردم را پاسخگو باشند.
عباسی افزود: در حوزه آرد و نان نظارت خیلی ضعیفی را شاهدیم و وجود یک بازرس در شهرستان کوثر نمی تواند جوابگوی فعالیت های نظارتی در شهرها و روستاها باشد.
وی به خام فروشی مواد معدنی در کوثر نیز اشاره و اظهار کرد: زیبنده مردم این شهرستان نیست که مواد معدنی ارزشمندی نظیر پرلیت استخراج و به سایر مناطق کشور به صورت خام ارسال شود.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی