سخنگوی شورای اسلامی استان اردبیل: مجوز نانوایی جدید در انگوت صادر شود
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
پرتوی

سخنگوی شورای اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به محدود بودن فعالیت نانوایی ها در انگوت مسئولان استان باید مجوزهای جدید در این حوزه صادر کنند.

پرتوی در جلسه شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: 600 واحد صنفی در انگوت فعال است اما تنها یک نفر بازرس و ناظر بر این واحدهای صنفی نظارت می کنند.


وی با بیان اینکه در سال های اخیر مجوز جدید نانوایی به رغم افزایش جمعیت صادر نشده است، خاطرنشان کرد: همچنان مردم انگوت در خرید نان روزانه با مشکلات جدی روبرو هستند و مسئولان باید تدبیری مناسب در این حوزه بیندیشند.


سخنگوی شورای اسلامی استان اردبیل گفت: برای دوگانه سوز کردن نانوایی ها قرار بود تسهیلاتی پرداخت شود اما ریالی از این منابع پرداخت نشده است.


پرتوی افزود: واحدهای پذیرایی بین راهی نیز با مشکلات تامین نان در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران روبرو هستند که بهتر است در این حوزه نیز تدبیری درست اندیشیده شود.


وی ضرورت احداث ناحیه صنعتی انگوت را یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم با تلاش و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و همراهی سرمایه گذاران این ناحیه صنعتی در انگوت راه اندازی شود.


سخنگوی شورای اسلامی استان اردبیل ارتقای اداره برق انگوت را به سطح مدیریت یادآور شد و گفت: در اکثر روستاهای انگوت با ضعف ولتاژ برق روبرو هستیم و در معایر نیز چراغ های روشنایی به اندازه کافی وجود ندارد.

 

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی