نماینده استان قم در شورای عالی استان ها: سازمان محیط زیست، گزارش آلایندگی شهرک صنعتی سلفچگان را منتشر کند
شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
شریفی

شریفی گفت: از سازمان حفاظت محیط زیست می خواهم تا به شکل صریح، گزارش آلایندگی شهرک صنعتی سلفچگان را منتشر کند و از قوه قضائیه نیز خواستارم تا با قاطعیت وارد موضوع شود و از عواقب بعدی و تنش های اجتماعی حاصل از این وضعیت جلوگیری به عمل آورد.

حسن شریفی نماینده استان قم در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با اشاره به وضعیت آلاینده ها در شهر سلفچگان گفت: شرلیط به گونه ای شده است که درخواست و مطالبه مردم این جمله شده است: " نان ما را بگیرید ولی بگذارید نفس بکشیم."

وی افزود: شرکت های صنعتی در سلفچگان که عمدتا شیمیایی هستند و آلایندگی بالایی دارند به نام رونق اقتصاد و اشتغال زایی، آلایندگی های شدید زیست محیطی ایجاد کرده و نفس مردم را به شماره انداخته اند.

شریفی خاطرنشان کرد: اگر به این معضل رسیدگی نشود، مواد بسیار خطرناک و شیمیایی حاصل از فعالیت این کارخانه ها، چیزی شبیه نسل کشی را رقم خواهند زد.

نماینده استان قم در شورای عالی استان ها در پایان دو درخواست داشت: از سازمان حفاظت محیط زیست می خواهم تا به شکل صریح، گزارش آلایندگی شهرک صنعتی سلفچگان را منتشر کند و از قوه قضائیه نیز خواستارم تا با قاطعیت وارد موضوع شود و از عواقب بعدی و تنش های اجتماعی حاصل از این وضعیت جلوگیری به عمل آورد.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی