نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها: سفر اخیر رئیس جمهور به آذربایجان غربی می‌تواند منشا حل مشکلات استان باشد
يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
بهارعلی محمدی

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به آذربایجان غربی گفت: ما امیدوار هستیم پس از این سفر برخی از مشکلات استان برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، بهارعلی محمدی نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، با اشاره به سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی گفت: رئیس جمهور محبوب، مردمی و انقلابی در تاریخ 30 اردیبهشت ماه به این استان شمال غرب کشور سفر کرد و در بدو ورود به ارومیه مورد استقبال گرم و صمیمی مردم و مسئولین استان قرار گرفت.

وی افزود: آیت الله رئیسی در ابتدای ورود به استان به زیارت قبور شهدای گمنام رفت و پس از آن از شهرستان‌ها پیرانشهر، مهاباد، میاندوآب بازدید کرده و با مردم به گفت و گو پرداختند و از مشکلات و کمبودهای استان اطلاع حاصل کردند.

محمدی با بیان اینکه وزرای دولت به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرستان های استان سفر کردند تا از نزدیک با مشکلات شهرستان ها آشنا شوند تصریح کرد: از این میان عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور مهمان شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق بودند.

نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان ها تصریح کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از بازدید شهرستان‌‌های میاندوآب و باروق در آخرین ماموریت کاری خود به شهرستان تازه تاسیس چهاربرج مشهور به دارالمومنین سفر کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه مسائل و مشکلات این شهرستان از جمله استقرار ادارات دولتی، تکمیل شبکه آبرسانی و رسیدگی به وضعیت راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی و شهرک صنعتی و توسعه  از سوی فرماندار و امام جمعه مطرح شد.

محمدی با ابراز رضایت از سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی گفت: استان مرزی آذربایجان غربی مشکلات زیادی دارد که امیدواریم بخشی از آن در پی سفر رئیس جمهور حل شود. از این رو ما امیدوار به حل مشکلات هستیم.

پایان پیام/

اخبار برگزیده
آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی