با حضور رئیس شورای عالی استان ها در شورای اسلامی استان سمنان؛ مسائل شورایی استان سمنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت
شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
سمنان

پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها در ادامه سفر به استان سمنان در جلسه شورای اسلامی این استان حضور پیدا کرد و اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها در ادامه سفر به استان سمنان در جلسه شورای اسلامی این استان حضور پیدا کرد و اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در این نشست کوروش حصیرباف نماینده استان سمنان در شورای عالی استان ها به موضوع فاضلاب شهری اشاره کرد و گفت: شهرداری سمنان با انعقاد قرارداد با آبفای استان، توانسته بخش زیادی از فاضلاب شهری را به شبکه پساب وارد می شود، مدیریت کند که سایر شهرها نیز می توانند از این تجربه استفاده کنند.

معصومه خراسانی دیگر نماینده استان سمنان در شورای عالی استان ها نیز با انتقاد از عدم حضور شورای استان ها در شورای برنامه ریزی استان گفت: عضویت شورای استان در برخی از کارگروه های شورای برنامه ریزی حذف شده و از حدود 19 کارگروه استانی، شورای استان تنها در سه کارگروه بانوان، اجتماعی و توسعه زیربنایی حضور دارد که حتما باید پیگیری و این مشکل حل شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی