نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها: استانداری‌ها، یکسان‌سازی حقوق و احکام کارکنان شهرداری‌ها را در دستور کار قرار دهند
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
محمدرضا فلاح

محمدرضا فلاح نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کارکنان، مهمترین سرمایه شهرداری‌ها هستند، بیان کرد: استانداری‌ها، یکسان‌سازی حقوق و احکام کارکنان همه شهرداری‌ها را در دستور کار قرار دهند.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، محمدرضا فلاح در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات کارکنان شهرداری اصفهان به عنوان مهمترین و ارزشمندترین سرمایه این نهاد گسترده گفت: توجه ویژه این قشر باید در اولویت کار شهردار، برنامه‌ریزان و مدیران قرار گیرد.

وی افزود: تورم لجام گسیخته و تعدد نیازهای خانواده کارکنان ما را بر آن می‌دارد که با توسعه خدمات رفاهی، تبدیل وضعیت کارکنان و یکسان سازی حقوق و درآمد، افزایش کارانه و اضافه کار در چارچوب قانون متناسب با سابقه و تحصیل، بخش اندکی از فشارهای اقتصادی این قشر را جبران کنیم.

فلاح تصریح کرد: انجام کارهای بزرگ عمرانی و خدماتی و توسعه شهر و نیل به اهداف استراتژیک شهرداری توسط همین نیروهای انسانی صورت می‌گیرد و طبیعتا کارکنان راضی بهتر کار و تلاش می‌کنند.

نماینده استان اصفهان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه استانداری نیز یکسان سازی حقوق، احکام و اصلاح پایه حکمی کارکنان همه شهرداری‌ها را در دستور کار قرار دهد، افزود: یکی از معضلات این قشر، تفاوت احکام و پایه حقوقی کارکنان در شهرداری‌های مختلف است. از شهرداری اصفهان و مدیرکل منابع انسانی این مجموعه نیز می‌خواهیم پرداخت‌های کارکنان به گونه‌ای انجام شود که در هنگام بازنشستگی حداقل دریافتی آنها بالا باشد.
پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی