نماینده استان کرمان در شورای عالی استانها: سیلاب، وضعیت بحرانی بر استان حاکم کرده است
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
علیرضا عباس زاده

عباس زاده با بیان اینکه وضعیت استان کرمان به ویژه مناطق جنوبی و شرقی این استان حاد است، از فوت 3 نفر بر اثر سیل خبر داد.

علیرضا عباس زاده نماینده استان کرمان در شورای عالی استان‌ها، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها با اشاره به بارش شدید باران در این استان گفت: استاندار به دلیل شرایط ویژه استان که بر اثر سیلاب به وجود آمده طی تماس های تلفنی با وزیر کشور و فرمانده نیروی زمینی ارتش درخواست ارسال تجهیزات لازم را داشته است. 

وی وضعیت شهرستان های رودبار و ریگان را بحرانی تر توصیف کرد و با اشاره به آبگرفتگی 5 هزار و ۶۴ خانه در مناطق سیل‌زده کرمان که ۳ هزار واحد آن در شهرستان رودبار قرار دارد، گفت: تقریبا راه ارتباطی ۳۳۰ روستای استان قطع شده است.

نماینده استان کرمان در شورای عالی استان ها ضمن اعلام مسدود بودن جاده ریگان به ایرانشهر، متاسفانه از فوت یک نفر در قلعه گنج و 2 نفر در ریگان خبر داد و گفت: بارش شدید باران در روزهای گذشته و آبگرفتگی معابر کلاس‌های حضوری دانش‌آموزان در شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه‌گنج را امروز چهار شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

 

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی