دارندگان ماشین آلات سنگین به کمک شهرداری‌ها بیایند
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
ایرج سلیمان زاده

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان از مردم، ادارات و اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای ماشین آلات سنگین در راستای برف روبی هستند، دعوت به همکاری و یاری شهرداری های شهرهای نقده و محمدیار در برف روبی کرد.

ایرج سلیمان زاده سخنگوی شورای شهرستان نقده و نماینده استان آذربایجان غربی در شورای عالی استان ها، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، ضمن شکرگزاری به نعمت خدادادی از هم‌شهرستانی‌ها خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت، از وجود وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ در خودرو اطمینان داشته باشند.

سلیمان زاده با یادآوری این نکته که از حیوانات مستقر در تالاب ها و سطح شهر که در تامین غذای خود دچار مشکل هستند غافل نباشیم، افزود: از شهروندانی که در جلو درب یا مغازه خود درختی دارند که برف بر شاخه هایش سنگینی می کند با تکان دادن برف های درختان از شکستن شاخه های‌شان جلوگیری کنیم.

نماینده آذربایجان غربی در شواری عالی استان ها اضافه کرد: در صورت نیاز به امداد، مردم گرانقدر می توانند در شهرها با شماره تلفن 137 و در جاده ها با شماره تلفن 28080 تماس حاصل نمایند.

وی ضمن اشاره به ارتفاع 26 سانتیمتری برف تا این لحظه، گفت: بارش برف که از بامداد امروز، یکشنبه در شهرستان نقده آغاز شده طبق پیش‌بینی‌ها تا فردا ادامه خواهد داشت، طبق اخبار واصله از آموزش و پرورش هم، کلیه مدارس شهرستان نقده و‌ محمدیار و حومه ۲۷ دی ماه در شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت مجازی خواهد بود. امتحان نهایی پایه دوازدهم برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی