فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری: شوراهای شهر در حوزه ترافیک شهری همکاری داشته باشند
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
فرمانده

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: انتظار می‌رود شوراهای شهر در حوزه ترافیک شهری و فرهنگ آن همکاری لازم را با نیروی نظامی داشته باشند، امروزه در دنیا تنها کار پلیس کفایت نمی‌کند، باید هرکس برای خود سهم لازم را بداند و کمک‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان، سردار منوچهر امانی‌اللهی امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: ماموریت نیروی انتظامی عدیده است و یکی از شاخصه‌های اصلی آن خدمت‌رسانی به مردم است، در لحظات سخت و بحرانی مامورین نیروی انتظامی حضور پیدا می‌کنند و در خدمت مردم هستند.

وی با اشاره به وظایف زیاد نیروی انتظامی، گفت: در ارائه خدمات، نیروی انتظامی بیشترین سطح تعاملات را با مردم دارد، خدمات نیروی انتظامی برای همه افراد در هر سطحی یکسان است، باید شناخت درستی از جامعه به وجود آید تا در انجام ماموریت‌ها بتوان درست عمل کرد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نگاه مختلف یک موضوع، خاطرنشان کرد: گاهی نگاه‌ها فقط یک قسمت از کار را می‌بیند و سپس به کل تامین داده می‌شود، برای اینکه بیشترین سطح تعامل را با مردم داریم باید شناخت درستی هم داشته باشیم، اگر به دنبال نزدیکی با مردم و مشارکت عمومی با حوزه نظم و امنیت هستیم نیاز به کمک همه داریم.

وی با تاکید بر ارتباط‌گیری با افراد مختلف، سازمان‌ها، نخبگان و افراد موثر برای ایفای نقش، بیان داشت: شما اعضای شورا مورد اعتماد مردم هستید چرا که به شما رای دادند فلذا در مسائل مختلف حوزه شهری خود می‌توانید ورود پیدا کنید و آن‌ها را حل کنید، انتظار است ارتباط و تعامل نزدیکی با نیروی انتظامی داشته باشید.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انتظار می‌رود شوراها در مسائل مختلف همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند، این مساعدت و همراهی باید در جهت آگاهی بخشی مردم، مشارکت در مسائل عمومی حوزه ماموریت و وظایف نیروی انتظامی و حل اختلافات جزئی باشد.

امان‌اللهی تصریح کرد: انتظار می‌رود شوراهای شهر در حوزه ترافیک شهری و فرهنگ آن همکاری لازم را با نیروی نظامی داشته باشند، امروزه در دنیا تنها کار پلیس کفایت نمی‌کند، باید هرکس برای خود سهم لازم را بداند و کمک‌کننده پلیس باشد، تا همه در کنار هم نباشیم توفیق حداکثری نخواهیم داشت.

ّوی با اشاره به تغییرات اجتماعی، فرهنگی و به وجود آمدن آسیب‌ها و معضلات، اظهار داشت: در حال حاضر پرداختن و اولویت دادن به این مطالب بسیار ارزشمند است، باید مسائل اجتماعی بیان شود چرا که بسیاری به دلیل عدم آگاهی خسارت و زیان دیده‌اند‌.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی