رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل: اجرای طرح پمپاژ آب کشاورزی شهر اردل و روستای ده کهنه زمان بر شده است
چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
اردل

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل با ابراز گلایه مندی از مسوولان استان گفت: شخصاً در جلسه حاضر نمی شوند و افرادی را می‌فرستند که اختیارات محدودی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها ، غلامعباس نصیری در جلسه بررسی و رفع مشکلات طرح پمپاژ آب کشاورزی شهر اردل و روستای ده کهنه که با حضور مسوولان ذیربط استانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: از مسوولان استان گلایه‌مندیم شخصاً در جلسه حاضر نمی شوند و افرادی را می‌فرستند که اختیارات محدودی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردل در جلسه بررسی و رفع مشکلات طرح پمپاژ آب کشاورزی شهر اردل و روستای ده کهنه که با حضور مسوولان ذیربط استانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: از مسوولان استان گلایه‌مندیم شخصاً در جلسه حاضر نمی شوند و افرادی را می‌فرستند که اختیارات محدودی دارند.

 وی افزود: سال ۱۳۹۶ پیرامون موضوع پمپاژ اردل جلسه‌ای با حضور مسوولان ذیربط برگزار شد و قرار بود هزینه اجرای طرح یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان باشد که مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تعهد کرد با ۵۰۰ میلیون تومان برق پروژه را تأمین نماید و هزینه مربوطه را جهاد کشاورزی استان تقبل نمود اما متاسفانه تا به حال این پروژه انجام نشده و اکنون برآورد هزینه اجرای طرح  ۶ یا ۷ میلیارد تومان می باشد .

 نصیری تصریح کرد: زمین مورد نیاز اجرای طرح پمپاژ آب اردل سال های گذشته توسط مردم خریداری شده به این امید که طرح پمپاژ راه اندازی و بهره برداری می رسد اما آنقدر این پروژه زمان‌بر شده که اعتراضات مردمی را به دنبال دارد.

 وی تاکید کرد: کشاورزان اردلی چشم انتظار همت مدیران استانی هستند که آب به زمین های کشاورزی آنها برسانند چراکه در بحث تامین آب حدود ۳۰ پروژه پمپاژ در شهرستان اردل تعریف شده که تاکنون اجرا نشده اند لذا انتظار مردم این است که موضوع بحران آبی شهرستان هر چه زودتر مرتفع گردد. 

نصیری همچنین اجرای شبکه برق کشاورزی از ناغان تا  اردل ، بهشت اباد ، ده کهنه، دوازده امام، سرچاه، چلو ،کاوند و ریگ را خواستار شد.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی