عضو شورای استاان چهارمحال و بختیاری: برخی روستاهای بخش بازفت از نعمت برق محروم اند
شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
موسی محبی نورالدین وند

روستای های الگی سفلی و علیا  ،تپا علیا راکه ، شرمک از توابع بخش بازفت چندین و چند سال است که برای اختصاص برق روستایی پیگیری می کنند ولی تاکنون موفق نشده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها موسی محبی نورالدین وند نماینده شهرستان کوهرنگ در شورای اسلامی استان در جلسه ای که با حضور مدیرکل جذب حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، رئیس جهاد کشاورزی استان ، رئیس شورای اسلامی استان ، معاونین شرکت های آب منطقه‌ای وتوزیع نیروی برق استان برگزار گردید، خاطرنشان کرد: روستای های الگی سفلی و علیا  ،تپا علیا راکه ، شرمک از توابع بخش بازفت چندین و چند سال است که برای اختصاص برق روستایی پیگیری می کنند ولی تاکنون موفق نشده اند.
وی افزود: ۲۰ هکتار زمین زراعی در منطقه مازه رشته وجود دارد که حدود ۲۰ تا ۳۰ خانوار از این راه امرار معاش می‌کنند و با وجود اینکه رودخانه اطراف این زمینه وجود دارد اما اجازه برداشت ندارد لذا از مدیران درخواست داریم که اعتباری برای این پروژه اختصاص دهند.
 در پایان تصمیم گرفته شد درخواست اهالی روستای مذکور توسط محبی نورالدین وند به جهاد کشاورزی ارسال و پس از بررسی ، درخواست مربوطه به شرکت آب منطقه ای استان ارجاع شود و در جلسه ای موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی