از سوی رییس شورای استان چهارمحال و بختیاری محکوم شد؛ اقدامات آشوبگران در طرح انتقال آب بن - بروجن
يکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
حسینعلی رضایی سرپیریحسینعلی رضایی سرپیری

در طی اقدامی خرابکارانه عده‌ای هنجارشکن و به آتش کشیدن خودروی پیمانکار پروژه انتقال آب بن به بروجن ، موجی از واکنش های مردم استان چهارمحال و بختیاری را به دنبال داشت . 

به گزارش خبرگزاری رکن چهارم، شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به نمایندگی از جامعه شورایی و به عنوان منتخب مردم استان با محکوم نمودن تعرض و اغتشاش در پروژه انتقال آب استان ، بر حفظ آرامش از سوی شوراهای اسلامی این نهاد مردمی تأکید کرده و به نمایندگی جامعه شورایی استان از مردم فهیم و ولایت مدار استدعا دارد با توجه به پیگیری استاندار محترم، مجمع نمایندگان استان و دستگاه قضا بیشتر از هرزمان به ضرورت حفظ آرامش در جامعه آگاه باشند.

این چندمین بار است پروژه آبرسانی بن به بروجن که دارای مجوات قانونی می باشد، مورد تعرض عده‌ای عوامل خودسر و خرابکار قرار می گیرد

لذا مسئولان شورای تامین استان اصفهان که مسئولیت تامین امنیت محل آبگیر پروژه آبرسانی بن- بروجن را بر عهده دارند، باید برای حادثه اخیر جوابگو باشند چرا که  مقام معظم رهبری نیز فرموده‌ اند بحث آب را به میان مردم نکشید .

این آشوب طلبان و فتنه انگیزان باید بدانند که نهال تنومند انقلاب اسلامی به برکت همدلی و هم زبانی همراه با عزت، شرف و اقتدار ملت انقلابی و جان نثاری های شهدای گرانقدر گسترانیده شده  و اقدامات بی روح آشوب طلبان با بصیرت رهبری و ملت شهید پرور استان محکوم به سقوط می باشد و به مصداق آیه شریفه: إِنَّمَا السَّبِيلُ عَلَى الَّذِينَ يَظْلِمُونَ النَّاسَ وَيَبْغُونَ فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ أُولَئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ «آیه ۴۲ سوره شوری» حق مسلم مردم مظلوم استان چهارمحال و بختیاری است که نسبت به عملکرد آشوب گران اعتراض کنند.

از مسوولان ذیربط می خواهیم نسبت به دشمنان که همواره تلاش می‌کنند، به هر بهانه‌ای به انسجام و وحدت مردم آسیب زده و از بیان خواسته‌های به حق و انتظارات مردم سوءاستفاده کرده و جامعه را به آشوب بکشانند هوشیار باشند ، لذا از مسئولین امر خواستاریم:

   1- نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی که مظهر اراده مردم هستند ضمن پیگیری از طریق مسئولین کشوری با اقدامات عملی پاسخگوی انتظار به حق مردم استان در احقاق حقوقشان باشند.

    2-مسئولین محترم استانی و کشوری نیز بدانند که مردم قدرشناس زحمات و خدمات آنها هستند ولی انتظار دارند پیگیر مطالبات و احقاق حقوق شان باشند و اعلام گزارشات به افکار عمومی را در دستور کار قرار دهند.

3-مجازات برهم‌زنندگان امنیت و آسایش، غارتگران اموال عمومی و خصوصی و سایر سوءاستفاده‌گران، نه تنها یک الزام قانونی است بلکه خواست عمومی هم هست .

لذا دستگاه قضایی و دادستان محترم استان اقدامات آشوب گران را پیگیری و با جدیت دنبال کنند تا خودشان و اربابانشان بدانند سخت‌ترین مجازات‌ها در انتظار آنهاست و درس عبرت دیگران شوند.

   4-نماینده محترم ولی فقیه در استان و نیز نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ضمن اتخاذ مواضع صریح در خصوص تعرض صورت گرفته ، هدایت گر و پیش رو دراحقاق حقوق مسلم مردم ستم دیده استان باشند.

  5- مسئولان و مردم محترم استان اصفهان نیز اجازه ندهند اقدامات این چنین اتفاق بیفتد چراکه نه تنها کمکی به تأمین آب اصفهان نمی کند بلکه اختلاف بین مردم و مسئولان دو استان تشدید می کند.

در پایان شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اعلام می دارد، با تمام توان، در هرشرایطی برای احقاق حقوق مردم و حفاظت از محیط زیست استان در کنار هم استانی های عزیز خواهد بود.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی