نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری : جاده سفید دشت- فردانبه به قتلگاه تبدیل شده است/مسئولین رسیدگی کنند
شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
صادقی

بهنام صادقی ، نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: جاده سفید دست- فرادنبه تبدیل به قتلگاه شده و رانندگان در ترافیک 20 کیلومتری این جاده خطراتی را به جان خریده لذا مسئولین امر اگر پیمانکار این پروژه قصوری داشته پیگیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهارمحالرمحال و بختیاری ؛  بهنام صادقی در جلسه ای که با حضور ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل شد با اشاره به تناقضاتی که در مباحث مختلف انجام پروژه های فی مابین دستگاه های اجرایی وجود دارد گفت:  متاسفانه هر کجا دستگاهی پروژه ای داشته که به سرانجام نرسیده مشکل کار را  ناشی از کمبود اعتبار عنوان می کند، و شاید قانون گریزی دستگاه متبوع باشد اما مقصر سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیانمی شود.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان گفت: پروژه ای مانند جاده همسطح سازی فرادنبه- سفید دشت که متولی انجام آن اداره کل راه و شهرسازی می باشد به شهرداری سپرده می شود بدون اینکه بودجه ای از آن دستگاه به شهرداری اختصاص یابد و یا پیمانکار اجرای تیرهای تلسکوپی سفید دشت -فرادنبه که می بایست  زیر نظر شرکت توزیع نیروی برق باشد پرداخت دیون آن به شهرداری واگذار شده . لذا چنانچه مشهود است دستگاه های اجرایی از انجام وظیفه ای که دارند استنکاف ورزیده .

وی با اشاره به جاده ورودی و خروجی سفید دشت- فرادنبه خاطر نشان کرد: این جاده تبدیل به قتلگاه شده و رانندگان در ترافیک 20 کیلومتری این جاده خطراتی را به جان خریده لذا مسئولین امر اگر پیمانکار این پروژه قصوری داشته پیگیری کنند.

صادقی سفید دشتی عنوان نمود شهرداری های استان گاهاً در پرداخت حقوق  کارکنان خود دچار مشکل هستند و شهرداری ها با دیون بسیار بالا از اختصاص اعتبار بی بهره بوده  لذا در اختصاص بودجه به انها مساعدت بیشتری معمول گردد.

 

انتهای پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی