فرماندار اسلامشهر: پروژه مترو اسلامشهر نیازمند توجه ویژه دولت است
يکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
مرسل پور

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی استان تهران؛ مسعود مرسل‌پور روز در حاشیه کلنگ زنی پروژه ۱۰۰۰ واحدی در اسلامشهر، با بیان اینکه اجرای این طرح مسکن بسیار حایٔز اهمیت است، گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در این شهرستان بسیار بزرگ و کلیدی است. .

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی استان تهران؛ مسعود مرسل‌پور روز در حاشیه کلنگ زنی پروژه ۱۰۰۰ واحدی در اسلامشهر، با بیان اینکه اجرای این طرح مسکن بسیار حائز اهمیت است، گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در این شهرستان بسیار بزرگ و کلیدی است.
.
🔹وی بیان کرد: در حوزه عمران و آبادانی مسئولان در دولت تدبیر بسیار خوب نقش آفرینی و خدمات شایانی را به مردم ارایه داده اند.
🔹مرسل‌پور پروژه کمربند شمالی اسلامشهر به عنوان پروژه مهم غرب و جنوب‌غرب استان تهران و همچنین خط‌مترو اسلامشهر را از جمله مواردی دانست که می تواند در ایام بحران کارایی ویژه ای داشته باشد و خواستار کمک بیشتر دولت در اجرای این پروژه‌ها شد.
.
🔹وی درباره تعیین تکلیف پرونده های معطل شهرداری های شهرستان اسلامشهر گفت این پرونده ها در دبیرخانه کمیسیون عالی معماری و شهرسازی است که ماده ۵ آن باید مشخص شود تا توافقات در این حوزه منجر به شکست نشود.

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی