نماینده استان ایلام در شورای عالی استان ها: وعده تعریض جاده ایلام – حمیل با گذشت 3 سال بی نتیجه مانده است / این جاده بیشتر از کرونا جان می گیرد
دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
حمداله بیگی

بیگی با بیان اینکه جاده ایلام – حمیل فاقد استاندارهای لازم است گفت: بیش از 3 سال از وعده تعریض جاده می گذرد اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

حمدالله بیگی نماینده استان ایلام در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها با انتقاد از عملی نشدن قول چهار بانده کردن جاده ایلام - حمیل گفت: متاسفانه با گذشت 3 سال از وعده چهاربانده کردن این جاده تاکنون هیچ کاری صورت نگرفته است.

وی افزود: در اصل قرار بود جاده ایلام – حمیل – ملکشاهی -مهران که جاده اصلی استان ایلام و یکی از اصلی ترین مسیرهای دسترسی عتبات عالیات در اربعین است تعریض شود اما اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده استان ایلام در شورای عالی استان ها تصریح کرد: این جاده از استاندارهای لازم برخوردار نیست و با کمترین بارش بسیار پرخطر شده و در طول مسیر کوه ریزش می کند که می تواند جان بسیاری از رانندگان و مسافران را بگیرد.

بیگی ادامه داد: در شرایط عادی هم این جاده خطر آفرین است و ماهانه چندین تن از هموطنان ما در این جاده جان خود را بر اثر تصادف از دست می دهند به صورتی که تعداد کشته شدگان در حادثه تصادف این جاده بیشتر از ویروس کروناست.

وی افزود: از زمانی که قول تعریض داده شده است تاکنون برای اینکه در برابر مردم اظهار به فعالیت کرده باشند هر از گاهی یک یا دو لودر مشغول کار هستند و روزی یکی دو ساعت فعالیت می کنند اما این فعالیت ها تاکنون بی نتیجه بوده است.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی