پیام تقدیر نماینده گیلان در شورای عالی استان ها از دادستان فومن: امروز دستگاه قضا در کنار انجام فعالیت های تخصصی به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده است
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
فرهاد نیک نهاد

نماینده گیلان در شورای عالی استان ها از پیگیری دادستان شهرستان فومن برای تعریض بلوار ولایت شهر ماکلوان قدردانی کرد و نوشت: امروز قوه قضائیه، دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ضمن پیشگیری و پیگیری حوزه های تخصصی به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، فرهاد نیک نهاد نماینده استان گیلان در شورای عالی استان ها در پیامی از پیگیری دادستان، اعضای شورای تامین و اعضای شورای انفال شهرستان فومن برای پیگیری تامین مصالح برای تعریض بلوار ولایت در شهر ماکلوان قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بنام خدا

دادستان محترم شهرستان فومن

اعضای محترم شورای تامین

اعضای محترم شورای انفال

سلام علیکم

مقام معظم رهبری حداقل در ۵ بیانیه و در( گام دوم انقلاب )و طی حدود ۱۰ سال اخیر همواره روی اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های محلی، منطقه ای و ملی به دستگاه‌های اجرایی بدلیل عدم وابستگی و کمک به معیشت مردم به توسعه کشور تاکید فرموده‌اند .

امروز قوه قضائیه، دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ضمن پیشگیری و پیگیری حوزه های تخصصی به کمک دستگاه‌های اجرایی آمده است. کمک‌های دادستان محترم شهرستان فومن و همچنین نظارت دقیق ثانویه مجری در ارتباط با تامین مصالح برای تعریض بلوار ولایت در شهر ماکلوان که به شهر، شهروندان و شهرداری ماکلوان حمایت کرده‌اند، اینجانب از طرف شورای اسلامی، شهرداری و شهروندان عزیز شهر ماکلوان از همه مسئولین عزیز به‌ویژه دادستان محترم بابت عنایت ویژه شان قدردانی می کنم.

 امیدواریم در اجرای بند (و) تبصره ۸ قانون ساماندهی رودخانه‌ها نیز که در سال ۱۳۹۹ تبدیل به قانون شده و شهرداری ماکلوان از وزیر محترم نیرو درخواست دیوارگذاری بطول ۴.۵ کیلومتر کرده و حالیه توسط آب منطقه ای استان گیلان در حال پیگیری برای اجرایی شدن است، در ایمن سازی شهر ماکلوان ما را یاری فرمایند.

از خداوند بزرگ برای شما خادمان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و عزیزان اعضای محترم شورای تامین و شورای حفظ بیت المال و مدیران ذیربط سلامتی و سربلندی آرزومندم. مردم عزیز همیشه قدردان مسئولین خادم بوده و خواهند بود.

(همیشه باید خدمات مسئولین مردم دوست و دلسوز را قدر بدانیم.)

این حرکت دادستانی محترم شهرستان فومن میتواند الگویی باشد برای سایر شهرستانها در استفاده درست از انفال و کاهش هزینه ها و خدمات رسانی به مردم عزیزی که شایسته بهترین ها هستند

پیشاپیش سال جدید را به شما عزیزان و خانواده های محترمتان تبریک عرض مینمایم.

فرهاد نیک نهاد

نماینده گیلان در شورای عالی استان‌ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی