رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی: تبلور مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام در توجه به شوراهاست
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
دستیاران جوان

در نشست صمیمانه شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با دبیران هسته دستیاران جوان شورای استان، به اهمیت حضور جوانان و نخبگان دغدغه مند حوزه مدیریت شهری، روستایی و شورایی به عنوان مشاوران و دستیاران اجرایی در سطح شوراهای اسلامی استان تأکید شد.

ه گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان در نشست صمیمانه شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با دبیران هسته دستیاران جوان شورای استان، به اهمیت حضور جوانان و نخبگان دغدغه مند حوزه مدیریت شهری، روستایی و شورایی به عنوان مشاوران و دستیاران اجرایی در سطح شوراهای اسلامی استان تأکید شد.

رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی در این نشست ضمن خرسندی از حضور جوانان و دغدغه‌مندان حوزه های مختلف تخصصی به عنوان دستیاران جوان شورای اسلامی استان تصریح کرد: از ظرفیت فکری جوانان و نخبگان می‌توان به عنوان اتاق فکر کمیسیون‌های تخصصی شورای استان استفاده نمود

رمارم همچنین عنوان کرد: شورای اسلامی استان آمادگی دارد تا طرح‌های اقتصادی که بتواند کمک به پیشرفت حوزه مدیریت شهری، روستایی و شورایی نموده و توسط هسته دستیاران جوان شورای استان ارائه شود را به کارگروه برنامه ریزی استان پیشنهاد نماید.

نماینده شهرستان مشهد در شورای اسلامی استان ادامه داد: از جوانان و نخبگان انتظار می‌رود تا با برگزاری جلسات بارش فکری و ارائه پیشنهادات خود در خصوص معرفی جایگاه اصلی شوراهای اسلامی به عنوان مدنی ترین جامعه سطح کشور، برای تبلور مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام که راه آن توجه به شوراهای اسلامی هست تلاش خود را نمایند.

در ادامه این نشست عبدالله لوشابی دبیرکل هسته دستیاران جوان شورای اسلامی استان به ارائه گزارشی مختصر از این پروژه پرداخت.

لازم به ذکر است با اعلام و فراخوان ارسال رزومه کاری و تحصیلاتی افراد در ماه های گذشته، جهت پیوستن به هسته دستیاران جوان شورای اسلامی استان بالغ بر یکصد و بیست نفر از نخبگان و جوانان دغدغه مند حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، روستایی و شورایی رزومه خود را به صندوق الکترونیکی شورای اسلامی استان ارسال نموده اند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی