رئیس شورای اسلامی شهرستان بن خبر داد عدم دعوت از شوراهای اسلامی در جلسات تصمیم ساز شهرستانی
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
قاقابابای

رضا آقابابایی با اشاره به عمده مشکلات شهرستان بن از برگزار جلسات توسط مسئولین و عدم دعوت از شوراهای اسلامی گلایه کرد و گفت: مشکلات می بایست با خرد جمعی حل و فصل گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، در جلسه هم اندیشی اعضای شورای اسلامی استان و روسای شوراهای اسلامی شهرستان ها که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرمانداران شهرستان های تابعه تشکیل شد ، رضا آقابابایی ، رئیس شورای اسلامی شهرستان بن با اشاره به عمده مشکلات شهرستان بن از  برگزاری جلساتی توسط مسئولین و عدم دعوت از شوراهای اسلامی گلایه کرد و گفت: مشکلات می بایست با خرد جمعی حل و فصل گردد .

آقابابایی  با اشاره به عدم تکمیل فاضلاب شهر بن گفت: اجرای فاضلاب این شهر 25 سال است توسط مدیران متعدد در حال پیگیری است که تا کنون اجرا نشده و مشکلات بهداشتی بسیاری را ایجاد نموده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بن مشکل عدم استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان را نیز از دیگر مشکلات برشمرد و افزود:  چند نفر خیر با شورا قرار دادی را تنظیم و زمینی را به منظور استقرار این اداره اختصاص دادند و مسئولین ذیربط نیز از محل بازدید اما تا کنون این اداره مستقر نگردید لذا به منظور حفظ کرامت انسانی در جهت استقرار ادارات در این شهرستان خواستاریم مسئولین امر به این موضوع اهتمام ورزند.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی