رئیس شورای اسلامی استان تهران از پروژه های عمرانی شهرستان شهریار بازدید کرد
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
سه راهی شهریار

الهام فخاری، رئیس شورای اسلامی استان تهران صبح امروز با حضور در شهرستان شهریار از پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها؛ الهام فخاری، رئیس شورای اسلامی استان تهران با حضور در شهرستان شهریار از پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کرد.
در این بازدید که رئیس شورای شهرستان شهریار، نماینده مردم شهریار در شورای اسلامی استان، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران را همراهی می کردند، از پروژه های سه راه شهریار، میدان میوه و تره بار شهریار و بازار ایرانی اسلامی دیدن شد.
بهره برداری از پروژه سه راه شهریار می تواند بسیاری از گره های ترافیکی غرب استان تهران را رفع کند.همچنین با تکمیل ساخت میدان میوه و تره بار شهریار، علاوه بر ایجاد اشتغال برای 3 هزار نفر می تواند به عنوان یک درآمد پایدار شهری برای شهرستان شهریار محسوب شود. 
از طرفی بازار ایرانی اسلامی شهریار که ایده طراحی و ساخت آن برگرفته از میدان نقش جهان اصفهان، باغ فین کاشان و باغ عفیف آباد شیراز است، در زمینی به مساحت 52 هزار متر مربع  و در 30 کیلومتری شهر تهران قرار دارد.
لزوم توسعه شبکه حمل و نقل ریلی تا غرب استان تهران
در ادامه این بازدید، نشستی با حضوررئیس شورای اسلامی استان تهران و فرماندار شهرستان شهریار برگزار شد که در آن مشکلات و اقدامات صورت گرفته در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
فخاری در این نشست به تلاش ها و اقدامات خوبی که برای انجام پروژه ها در شرایط دشوار مقابله با ویروس کرونا انجام شده است، اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد تا با رفع مشکلات موجود، پروژه های عمرانی این شهرستان در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم راه اندازی شبکه حمل و نقل ریلی(مترو) در غرب استان تهران، اظهار امیدواری کرد تا با همکاری‌های مشترک و ارتباط نزدیکی که با مجمع نمایندگان تهران به وجود آمده است مقدمات این امر مهم فراهم شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی