عصر امروز صورت گرفت انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شورای عالی استانها و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
تفام نامه

عصر امروز و در حاشیه سی و هشتمین اجلاس شوری عالی استانها تفاهم نامه همکاری میان شورای عالی استانها و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها عصر امروز در بخش عصرگاهی اولین روز از سی و هشتمین اجلاس شورای عالی استانها تفاهم نامه همکاری میان دکتر علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استانها و علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر به نمایندگی از شورای عالی استانها و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر منعقد شد.

در بخشی از مقدمه این تفاهم نامه آمده است:

در راستای اصل یکصدم تا یکصد و سوم و بیست و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در چارچوب قوانین و مقررات فرادستی مربوط به تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و شورای عالی استانها و تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر کشور به منظور تحقق اهداف و برنامه های دولت در خصوص تعمیم و گسترش پوشش نظام تامین اجتماعی و افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی تفاهم نامه همکاری منعقد می شود.

امید است با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های مشترک گام مثبتی در راستای توسعه تعمیم و گسترش عدالت اجتمعی برداشته شود.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی