نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها: انتخاب رئیس شورای عالی استان ها با رای بالا نشان دهنده رضایت از عملکرد اوست
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
سید محسن موسوی زاده

موسوی زاده با اشاره به رای بالای اعضای شورای عالی استان ها به رئیس شورای عالی استان ها گفت: این انتخاب با این میزان رای حکایت از رضایت اکثریت اعضا از عملکرد شش ماهه جناب دکتر احمدی در منصب ریاست شورا دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، سید محسن موسوی زاده نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استان ها گفت: انتخابات هیات رئیسه سال چهارم دوره پنجم شورای عالی استان‌ها بحمدالله درتاریخ بیستم آذرماه سال 1399 در فضایی دوستانه آرام و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای با حضور تمامی اعضا برگزار شد و بحمدالله جناب آقای دکتر احمدی با رای بالا و قاطع اعضا برای سال چهارم به‌عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها برگزیده شد.

وی افزود: این انتخاب با این میزان رای حکایت از رضایت اکثریت اعضا از عملکرد شش ماهه جناب دکتر احمدی در منصب ریاست شورا داشته و پیامی نیز برای ایشان دارد که انشاالله در سال آخر عمر شورا با تلاشی مضاعف تر، اهداف موجود را به پیش برند و جایگاه آنرا را بیش از پیش ارتقا بخشند.

موسوی زاده ادامه داد: لازم است از این فرصت، جهت حل بیشتر و بهتر مشکلات شوراها و شهرداری‌ها و به تبع آن مردم کشور استفاده کنند. گفتنی است الحمدالله نائب رئیس، سخنگو و منشیان شورا نیز با رای بسیار خوبی برگزیده شدند که برای این عزیزان نیز آرزوی موفقیت داشته برای آنها دارم و انتظار می رود همراهی و همکاری بیشتر با رئیس جوان، متعهد و با انگیزه داشته باشند.

نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌ها با تشکر از تلاش‌های هیئت رئیسه‌های پیشین و رئیس اسبق شورا گفت: از این عزیزان نیز میخواهم تجربیات خود را در اختیار رئیس و هیات رئیسه جدید قرار داده و همه با هم جهت اعتلای نام شورای عالی و رساندن آن به جایگاه اصلی خود تلاش کنند.

وی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای رئیس شورای عالی استان‌ها از ایشان خواست از تجربیات تک تک دوستان نهایت استفاده و بهره برداری کرده و با توسعه بیشتر ارتباط با دیگر نهادهای انقلابی و دولتی از ظرفیت‌های آنها برای موفقیت بیشتر شورای عالی استان‌ها بهره ببرد.

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی