نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان‌‌ها: آزادسازی شهر رُفَیْع نماد پیروزی ملت در دفاع از کیان و تمامیت اراضی ایران اسلامی بود
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
سعید سیلاوی

سیلاوی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی شهر رُفَیْع شهرستان دشت آزادگان گفت: آزادسازی شهر مرزی و مقاوم رُفَیْع اوج خداباوری و نماد ایثار و پیروزی ملت در دفاع از کیان و تمامیت اراضی ایران اسلامی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، سعید سیلاوی نماینده استان خوزستان در شورای عالی استان ها با انتشار پیامی سالروز آزادسازی شهر رُفَیْع را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بسم رب شهداء والصدیقین

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ

آزادسازی شهر مرزی و مقاوم رُفَیْع اوج خداباوری و نماد ایثار و پیروزی ملت در دفاع از کیان و تمامیت اراضی ایران اسلامی بود.

 اینجانب با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عملیات طریق القدس،(10 آذرماه) سالروز آزادسازی شهر مقاوم رُفَیْع (شهرستان هویزه) را به ملت غیور ایران و به خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و شهدای مدافع حرم به ویژه عشایر بزرگ و غیور عرب تبریک می‌گویم امیدوارم میهن عزیزمان همواره بر قله‌های رفیع عزت و سربلندی بدرخشد و ما نیز ادامه دهندگان راه شهیدان بوده و ثبات قدم ،دشمن ستیزی و ولایت مداری آنان راسرلوحه ی خویش قرار دهیم.

سعید سیلاوی

نماینده مردم شریف استان خوزستان در شورای عالی استان ها

پایان پیام/

آخرین مطالب
شبکه های اجتماعی